اخبار داغ

شهردار شهرکرد:

نظارت بر عملکرد پیمانکاران شهرداری تشدید شود/ برای حل مشکلات شهر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم

نظارت بر عملکرد پیمانکاران شهرداری تشدید شود/ برای حل مشکلات شهر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم
محمدتقی جاپلقی گفت: با توجه به اینکه رضایت کافی از عملکرد پیمانکاران وجود ندارد بنابراین می‌طلبد نظارت معاونین، مدیران و روسای سازمان‌ها بر عملکرد آن‌ها تشدید شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پیمانکاران شهرداری با بیان اینکه مدیر شهری باید بر مجموعه و بر شهر تسلط کافی داشته باشد، اظهارداشت: مدیران باید نسبت به مشکلات شهر اشرافیت کامل داشته باشند تا بتوانند با کار تخصصی، همفکری و تعامل به پیشرفت و توسعه شهر کمک کنند.

وی با بیان اینکه پیمانکاران حتی در نبود ناظران و مدیران شهرداری وظیفه خود را باید به نحو شایسته انجام دهند، افزود: از عملکرد پیمانکاران به اندازه کافی رضایت ندارم و باید نظارت‌ بر عملکرد پیمانکاران افزایش یابد.

شهردار شهرکرد بیان کرد: اگر پیمانکاران قصد ادامه همکاری با شهرداری را داشته باشند باید نسبت به ارتقاء کیفیت کار خود اقدامات لازم را انجام دهند.

جاپلقی گفت: شهروندان بدانند که برای حل مشکلات شهری تمام توانمان را به‌کار خواهیم گرفت و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد اما تلاش‌مان در چارچوب قانون است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دوماه تا پایان سال باقی مانده است تلاش‌مان بر این است که در آستانه سال جدید شاهد شهری با نشاط و پویاتر باشیم که در صورت همکاری و مشارکت شهروندان قول مساعد می‌دهم تحولات خوبی را در شهر شاهد باشیم.

یوسف صادقی رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهرکرد در ادامه جلسه با بیان اینکه مطالبات پیمانکاران حجمی قریب به ۳ ماه معوق شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کاهش درآمدهای شهرداری، می‌طلبد پیمانکاران همکاری لازم را با مدیریت شهری جهت پرداخت حقوقات خود داشته باشند.

 صادقی تاکید کرد: افت قیمت مناقصات به دلیل رقابت، نباید سبب کاهش کیفیت خدمات‌دهی و حتی باعث تعویق در پرداخت حقوق کارگران شود.

در ادامه این جلسه، پیمانکاران با بیان دیدگاه‌های خود تاکید داشتند که استاندارد خاصی برای حداقل سقف قراردادها تعیین تا کیفیت کار آسیب نبیند و حق و حقوقات کارگران خدوم کاملا پرداخت شود.

در این نشست پیمانکاران همچنین خدمات شهری از پرداخت رفاهیات به کارگران خدمات شهری تقدیر کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه