اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی:

حاج قاسم بزرگترین ضربه‌‌ها را به اهداف آمریکا وارد کرد/ حاج قاسم سلیمانی برهم زننده نقشه آمریکا در منطقه بود

حاج قاسم بزرگترین ضربه‌‌ها را به اهداف آمریکا وارد کرد/ حاج قاسم سلیمانی برهم زننده نقشه آمریکا در منطقه بود
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: حاج قاسم این ظرفیت را ایجاد کرد و لذت اسلام ناب محمدی را به مجاهدین چشاند که این بزرگترین ضربه بر اهداف آمریکا و کشورهای مستکبر بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام بهنام دلریش، در گفت و گو با اروم نیوز، گفت: در حقیقت کسی که عامل به دستورات الهی باشد و تقید و تعهد را در خودش جمع کند و در واقع مصداق آیات قران کریم باشد، شهادت حق چنین انسانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز،,

وی افزود: لذا محبوبیت حاج قاسم به این خاطر است که تقید و تعهد را در کنار هم جمع کرد و استقامت را به معنای واقعی بیش از چهار دهه در طول خدمتش اثبات کرد؛ استقامتی ارزشمند بوده که در کنار ایمان باشد، ممکن است ما استقامت کفار را هم در اعتقادات باطلشان ببینیم اما در این جا استقامتی مدنظر و با ارزش است که در کنار ایمان باشد و سردار ما این استقامت و اخلاص در راه خدا را به معنای واقعی تفسیر کرد.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: وجود حاج قاسم سلیمانی در منطقه برهم زننده نقشه آمریکا بود، بی دلیل نبود که ایشان را مورد هدف قرار دادند و به دست شقی ترین و منفورترین افراد و دولت به مقام شهادت رسیدند.

,

حجت الاسلام دلریش بیان کرد: این مسئله ترور حاج قاسم نشانگر این بوده که دشمن به این نتیجه رسیده که سردار دل ها و مکتب انسان ساز امام راحل و شهدای بزرگوار تاثیرات خودشان را گذاشته‌اند و بدون کوچکترین تعارفی این مسئله را قبول کردند که دیگر عاجز شدند و رو به جنگ نا برابر و ترور شخصیت‌های ما آوردند.

,

وی عنوان کرد: حاج قاسم بر هم زننده راهبردهای منطقه‌ای آمریکا بود که همین آمریکا در پی تقویت اسرائیل بود، همین هدفی که به دنبال آن بودند تا دعوای مذهبی و جنگ شیعه و سنی را در منطقه راه بیندازند، با وجود حاج قاسم از رسیدن به همه این اهداف مایوس بودند بنابراین به ترور دامن زدند، تا اینکه جلوی این وحدت و هم بستگی را بگیرند که ناکام ماندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه