اخبار داغ

بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در کلام مبلغان دینی؛

شهادتی که زنده‌بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید/ سردار سلیمانی سربلند در آزمون فداکاری

شهادتی که زنده‌بودن انقلاب را به رخ دنیا کشید/ سردار سلیمانی سربلند در آزمون فداکاری
مبلغان دینی استان گلستان در بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون شهادت سردار سلیمانی بر این مهم تاکید داشتند که شهادت این سردار بزرگ زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ دنیا کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، هبر معظم انقلاب اسلامی بر این باورند «شخصیّت‌های ایمانی وقتی که ایمان را با عمل صالح همراه کنند، وقتی حرکت جهادی بکنند، محصولش می‌شود شخصیّتی مثل شهید سلیمانی که حتّی دشمنانش او را تحسین می‌کنند!» و این شهادت زنده بودن انقلاب اسلامی را به رخ همه دنیا کشید، در حقیقت سردار سلیمانی سربلند در آزمون فداکاری بود و توانست دلها را به تسخیر خود درآورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
حجت الاسلام سامعی‌فر: خون پاک حاج قاسم بار دیگر هیمنه پوچ استکبار را شکست
, حجت الاسلام سامعی‌فر: خون پاک حاج قاسم بار دیگر هیمنه پوچ استکبار را شکست,
 
,
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه کردکوی با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی بزرگ شده مکتب عاشورای امام حسین(ع) و در عصر ما مکتب حضرت امام(ره) و رهبری معظم انقلاب بوده اند.
,
 
,
حجت الاسلام اسماعیل سامعی‌فر با تاکید بر اینکه خون پاک حاج قاسم بار دیگر هیمنه پوچ استکبار را شکست، افزود: از شاخص‌های برجسته این مکتب توحید است که سردار سلیمانی علاوه بر این که با نگاه توحیدی در مقابل شاه، داعش، امریکا و اسرائیل ایستاد و جانش را فدای توحید کرد همواره دیگران را به توحید و ارتباط با خدا دعوت می کرد.
,
 
,
وی از دیگر شاخصه های این شهید عزیز را عشق به اسلام ناب محمدی دانست و گفت: از مهمترین مولفه های شهید سلیمانی بابصیرت بودن است، حاج قاسم با تاسی از بزرگان صدر اسلام در پیروی از ولایت صادقانه پیش قدم بوده و در تمام زندگیش این شاخصه موج می زد.
,
 
,
حجت‌الاسلام رجنی: زبونی، عقب‌نشینی، انفعال ضدّ روحیه‌ی ملّی است
, حجت‌الاسلام رجنی: زبونی، عقب‌نشینی، انفعال ضدّ روحیه‌ی ملّی است,
 
,
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد با تسلیت شهادت سردار دلها و شهدای ۱۲ دی گذری به ابعاد فتنه سال ۸۸ کرد و گفت: هدف فتنه 88 براندازی اصل نظام بود که این بار هم مردم درکنار رهبری این فتنه را همچون گذشته خنثی کردند و 9 دی به نماد بصیرت ملت ایران تبدیل شد.
,
 
,
 حجت الاسلام روح ا…  رجنی تصریح کرد:هیچ کس فکر نمی کرد در فاصله تنها چند روز از برگزاری اغتشاشات تعدادی جوان در کشور، با یک سخنرانی، معادلات و برنامه های دشمنان نظام تغییر کند و در روز ۹ دی به فرمان رهبری موجی از اتحاد، عظمت و دلدادگی و بصیرت مردم بار دیگر به اثبات برسد.
,
 
,
این مبلغ دینی بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند «شهید قاسم سلیمانی دارای شجاعت و روحیه‌ی مقاومت بود» بنابراین شجاعت و مقاومت جزو خصلتهای یک ایرانی است.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه زبونی، عقب‌نشینی، انفعال و مانند اینها ضدّ روحیه‌ی ملّی ما است، گفت: آنهایی که ادّعای ملّیّت می کنند و عملاً زبونی از خودشان نشان می دهند، دچار تناقض شده اند. سردارمظهر شجاعت و مقاومت بود.
,
 
,
حجت الاسلام رجنی با اشاره به تحولات عظیم کشور درعرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی افزود: همه این تلاش ها  نمایانگر عزم و اراده ملی برای تحقق آرمانهای بزرگ مردم مسلمان ایران است، این عزم تا دستیابی به حد اعلای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت.
,
 
,
همانطوری که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند شهید سلیمانی همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید، شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود، شهید سلیمانی با حرکات خود و بالاخره با شهادت خود اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام شد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه