اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد؛

آبرسانی به ۱۰ هزار روستای فاقد آب شرب از سال آینده/ دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است

آبرسانی به ۱۰ هزار روستای فاقد آب شرب از سال آینده/ دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است
سردار محمد زهرایی گفت: آبرسانی به ۱۰ هزار روستای فاقد آب شرب در طول مدت ۳۰ ماه؛ تامین آب کشاورزی به ۵۵۰۰ روستا در طول مدت ۲۰ ماه؛ ساخت مسکن روستایی حداقل ۱۳۰ هزار خانه؛ پرداختن به روستاهای مولد کارگاه های زیرساخت اشتغال و جلوگیری از مهاجرت از برنامه های دولت برای سال های آینده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ ظهر امروز مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در یادواره ۲۱۷ شهید منوجان و دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: ویژگی برجسته حاج قاسم عزیرمان و خط قرمز و سبک زندگی مکتب سلیمانی دفاع از ولایت بود.

وی افزود: دفاع از ولایت خط مشترک مکتب فاطمی زیستن، حسین وار به مسلخ رفتن و قاسم وار زندگی کردن است.محمد زهرایی بیان کرد: دفاع از ولایت نقطه ای است که دشمن امروز بر آن متمرکز شده است که هم قاعده نظام که ولایت مقام معظم رهبری است و هم قائمه نظام که مردم عزیزمان هستند را به فاصله از هم وادار و متزلزل کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: در جنگ شناختی روایتهای مجازی و دروغینی که امروز در رسانه های غربی پمپاژ می شود همراه با تردید آفرینی در اذهان نسل جدید انقلاب به دنبال فاصله انداختن بین امام امت و امت است زیرا دشمن به خوبی دریافته است هرجا بین امت و ولایت فاصله ای نبود پوزه استکبار به خاک مذلت کشانده شده است.

سردار زهرایی با اشاره به حضور همه اقشار مردم در دفاع مقدس تشریح کرد: ۶۰ کشور تا بن دندان مسلح در برابر ایران اسلامی در جنگ تحمیلی صف آرایی کردند اما با حضور همه جانبه مردم در جبهه ها ورق جنگ به نفع ایران اسلامی برگشت.

وی تصریح کرد: دشمن به خوبی درک کرده است در جنگ فرهنگی آن جایی که مردم عزیزمان متوجه این فتنه دشمن شدند که با حضور در کانون خانواده قرار است بنیان خانواده را متلاشی کنند و سبک زندگی اسلامی را از مردم عزیزمان بگیرد و به جای فرهنگ کار و تلاش؛ مصرف گرایی و تجمل گرایی را در دل مردم بکارد؛ مردم به پا خواستند و از دست همه جبهه استکبار با آن همه امپراطوری رسانه ای که دارند کاری بر نیامد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: امروز دشمن بر جنگ تمام عیار اقتصادی متمرکز شده است؛ جایی که نقطه قوت انقلاب اسلامی است؛ انقلاب اسلامی مردم پایه توسط محرومین و مستضعفین بنا شد، دوام پیدا کرد و به سرعت در حال فتح همه قله های رفیع است ولی دشمن می خواهد همین محرومین و مستضعفین را به میدان علیه نظام بیاورد؛ جنگ ،جنگ سفره ها، معیشت و اقتصاد است.

وی تصریح کرد:متاسفانه با کم کاری و سهل انگاری های برخی از دولتمردان ما که انجام داده اند در طول این چهل سال کمک شد که دشمن به خیال واهی خودش فکر کند می تواند در این جنگ می تواند موفق باشد.

محمد زهرایی خاطر نشان کرد: کمپین فشار حداکثری دشمن علیه ایران اسلامی؛ فشارهای اقتصادی و تحریم های لجام گسیخته نشان از این دارد که جنگ، جنگ اقتصادی و معیشتی است.

وی افزود: در دولت سیزدهم دولت سید محرومان امید بستیم که ان شاالله از تفکراتی که می گفت ما نمی توانیم، نمی شود، نمی گذارند که در واقع همه آنها انجماد فکری داشتند؛ گذر کنیم و مسیر مبارک انقلاب را که به دست پرتوان معمار کبیر انقلاب بنا شده بود را نادیده می گرفتند و به جای خدا به کد خداها وابسته می شوند که هیچ ثمری ندارد؛ عبور کنیم؛ زیرا جنگ استکبار با ما نه اقتصادی است نه فرهنگی بلکه جنگ تمدنی بودن و نبودن تمدن نوین اسلامی است.

مسئول بسیج سازندگی کشور بیان کرد: امیدواریم در این دولت شاهد شکوفایی اقتصادی و شاهد تولید داخلی با تکیه بر توان مردم عزیز در داخل باشیم و ان شاالله در این جنگ هم پوزه استکبار را به خاک مذلت بنشانیم.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با محرومین و برای محرومین بوده و هست؛ اما تفکرات لیبرالی باعث شد که شکاف طبقاتی ایجاد شود اما نوید این را می دهیم با خبرهایی که از مجلس و دولت در اختیار دارم سال ۱۴۰۱ رویکرد نظام بودجه ریزی کشور به سمت توجه ویژه به مناطق محروم و محرومین است.

زهرایی توضیح داد: آبرسانی به ۱۰ هزار روستای فاقد آب شرب در طول مدت ۳۰ ماه؛ تامین آب کشاورزی به ۵۵۰۰ روستا در طول مدت ۲۰ ماه؛ ساخت مسکن روستایی حداقل ۱۳۰ هزار خانه؛ پرداختن به روستاهای مولد کارگاه های زیرساخت اشتغال و جلوگیری از مهاجرت از برنامه های دولت برای سال های آینده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه