اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد ؛

بهره برداری از یادمان شهدای گمنام شهر آستانه/هدفگذاری ۳ هزار برنامه در هفته مقاومت در استان مرکزی

بهره برداری از یادمان شهدای گمنام شهر آستانه/هدفگذاری ۳ هزار برنامه در هفته مقاومت در استان مرکزی
همزمان با هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادمان شهدای گمنام شهر آستانه با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در آیین رونمایی از یادمان شهدای گمنام شهر آستانه اظهار کرد: همزمان با هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یادمان شهدای گمنام شهر آستانه با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: یادمان شهدای گمنام شهر آستانه به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شازند، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و جهادگران بسیجی ساخته شده و امیدواریم با اجرای برنامه های غنی فرهنگی گامی موثر در راستای تبیین سیره شهدا به نسل جوان برداریم.

,

سرهنگ کریمی بیان کرد: احداث یادمان شهدا در جامعه علاوه بر اینکه اقشار مختلف مردم را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می کند موجب زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه می شود و هر جامعه ای که فرهنگ و سیره شهدا در آن جریان داشته باشد مسیر پیشرفت و تکامل را به خوبی طی خواهد کرد و در مقابل توطئه های دشمنان بیمه خواهد شد.

,

وی با اشاره به آخرین وضعیت یادمان های شهدا در استان مرکزی گفت: در سطح استان مرکزی بیش از ۱۰ یادمان شهدا در دست ساخت داریم که پیشرفت بین ۱۰ الی ۷۰ درصد دارند و ۶۷ یادمان در سطح استان احداث شده که مجموعا ۱۷۲ شهید گمنام در استان مرکزی داریم.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به میزبانی مردم استان مرکزی از دو شهید گمنام بیان کرد: همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مردم استان مرکزی میزبان دو شهید خوشنام دوران دفاع مقدس می شوند که در طول روزهای آینده برنامه های بسیاری با حضور شهدای گمنام در سایر شهرستان های استان در نظرگرفته است.

,

وی افزود: ورود شهدای گمنام به شهر و طنین انداز شدن عطر شهدا در جامعه برکات فراوانای خواهد داشت و فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اختیار می دهد که باید از آن به خوبی استفاده کرد و جوانان را با سیره شهدا آشنا نمود.

,

سرهنگ کریمی با اشاره به برنامه های هفته مقاومت در استان خاطر نشان کرد: همچنین در راستای گرامیداشت هفته مقاومت و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت بیش از ۳ هزار برنامه در سطح استان هدفگذاری شده و رویکرد برنامه ها مردم پایه و با محوریت مساجد است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه