اخبار داغ

وزیر کار :

نظام خدمات رسانی و اجرایی اصلاح می شود

نظام خدمات رسانی و اجرایی اصلاح می شود
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در موکب شهید سردار سلیمانی وزارت مردم، به درخواست ها و مطالبات افراد مراجعه کننده در حوزه فعالیت این وزارتخانه رسیدگی و تاکید کرد: در صدد هستیم، نظام خدمات رسانی و اجرایی را اصلاح کنیم تا روند گشایش گره ها و رفع مشکلات مردم شتاب بیشتری یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حجت‌الله عبدالملکی » در جمع مردم حاضر در این موکب اظهار کرد : تلاش های فراوانی برای حل مشکلات و مسائل مردم در حال انجام است و امیدواریم که در ماه های آینده، این تلاش ها به ثمر بنشیند و مردم طعم آسایش و رفع مشکلات را بچشند.

عبدالملکی با اشاره به رشادت های شهید قاسم سلیمانی گفت : ایشان همیشه غرق در خدمت به مردم بودند.

وی تصریح کرد : دغدغه اصلی شهید سلیمانی همزمان با ایستادگی در برابر داعش در کشور های منطقه «سوریه و عراق » ، دفاع از مردم ، حفظ امنیت و حاکمیت ارضی ایران بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که محور فکری مسئولان کشور باید الگو قرار دادن شهید سلیمانی باشد، تاکید کرد: اگر این محور فکری و عملی اجرا شود ، قطعا بسیاری از مشکلات امروز کشور سریع تر و آسان تر حل می شود.

موکب شهید سلیمانی از سوی این وزارتخانه در چهار راه ولیعصر، پارک دانشجو تا روز پنجشنبه برپاست و مردم می توانند در حیطه ماموریت ها و وظایف این وزارتخانه ، درخواست ها، مشکلات، پیشنهادات و ایده های خود را با مسئولان و مدیران مطرح کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه