اخبار داغ

در گفت‌وگو با ورزشکاران خراسان جنوبی مطرح شد؛

مردمداری و ولایت‌پذیری مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی/ منتظر انتقام سخت از آمریکا هستیم

مردمداری و ولایت‌پذیری مهمترین ویژگی‌های سردار سلیمانی/ منتظر انتقام سخت از آمریکا هستیم
ورزشکاران خراسان جنوبی ضمن عرض ارادت به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند: منتظر انتقام سخت و کوتاه شدن دست آمریکا از منطقه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، بامداد ۱۳ دی ماه یادآور رذیلانه ترین اقدام رئیس جمهور وقت آمریکا یعنی ترور سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان است. اقدامی سخیف که انزجرار و نفرت مردم را از آمریکای جنایتکار روز به روز بیشتر کرده و در مقابل یاد و خاطره سردار دلها زنده تر از همیشه در قلب و دل مردم دنیا جای گرفته و دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روزی است که تمام اقشار جامعه و در تمامی سنین برای این سردار دلها اندوهناک بوده و به یادش هستند.

,

ورزشکاران خراسان جنوبی نیز یکی از اقشاری هستند که علاقه خاصی به سردار سلیمانی داشته و از ویژگی ها و درد و دلهایشان با سردار میگویند. به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت و گویی با تعدادی از ورزشکاران خراسان جنوبی داشتیم.

,

سامان اکبر پور ورزشکار رشته موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار خاورستان، در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: مهمترین ویژگی حاج قاسم سلیمانی مردمداری ایشان بود که این ویژگی باید سرلوحه کار همه باشد.

,

وی افزود: سردار سلیمانی با همه مثل خودش رفتار میکرد و این مسئله باعث شده بود سردار دلها شود و تمام اقشار در تمام سنین علاقه خاصی به حاج قاسم داشته باشند.

,

ورزشکار رشته موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی بیان کرد: سردار سلیمانی دنبال مال دنیا و ثروت اندوزی نبود قانع و متواضع بود و این مسئله نیز باعث شده بود مردم سردار را پذیرفته و دوست داشته باشند.

,

اکبرپور با بیان اینکه انتقام سردار سلیمانی و همراهانش باید از آمریکای متجاوز گرفته شود، گفت: آمریکا حق نداشت در کشور ثالث سردار نظامی ایرانی را ترور کند و این اقدام با موازین حقوق بشر و بین الملل نیز منافات دارد لذا همه مردم ایران و دنیا خواستار انتقام سخت هستند.

,

وی خاطرنشان کرد: وقتی خبر شهادت سردار سلیمانی را شنیدم بسیار ناراحت شدم و هم اکنون نیز به سردار میگویم که جای شما در کشور خیلی خالی است و دلمان برایتان تنگ شده است.

,

وحید خرمشاد ورزشکار رشته ووشو در خراسان جنوبی نیز در گفت و گو با خاورستان، در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شاخص ترین ویژگی سردار سلیمانی ولایت پذیری و دفاع از حریم ولایت بود.

,

وی به ایام فاطمیه و قسمتی از وصیتنامه سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: حاج قاسم در قسمتی از وصیتنامه اش مینویسد که “امروز قرارگاه حسین ابن علی (ع) ایران است و جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم باقی بماند سایر حرمها باقی می ماند”. حضرت فاطمه زهرا (س) نیز با تمام وجود از حریم خود و علی ابن ابی طالب (ع) دفاع کرده و وفات ایشان شهادت گونه بود.

,

ورزشکار رشته ووشو در خراسان جنوبی بیان کرد: سردار سلیمانی نیز تمام عمر خود را صرف مجاهدت در راه خدا و دفاع از حریم ولایت داشتند.

,

خرمشاد عنوان کرد: مردمی بودن حاج قاسم یکی دیگر از ویژگی های ایشان بود. فردی که مردمی باشد قطعا در دل مردم جای دارد.

,

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس بودند اما وقتی در استانهای کشور شاهد سیل و زلزله بودیم به با همراهی گروه های جهادی به کمک مردم رفت.

,

ورزشکار رشته ووشو در خراسان جنوبی افزود: نگاه سردار سلیمانی به تمام آحاد مختلف جامعه بود. اهل حزب، جناح و گروه های سیاسی نبود و مصداق آیه ۲۳ سوره احزاب “مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا” بود.

,

خرمشاد بیان کرد: سردار سلیمانی در تمام عمرش با مردم مجاهدت کرد و منتظر شهادت ماند و به فرمایش مقام معظم رهبری شهادت مُزدی برای مجاهدت سردار سلیمانی بود که از طرف خداوند به ایشان عنایت شد.

,

وی به خونخواهی حاج قاسم از آمریکا اشاره کرد و گفت: حمله موشکهای ایران به عین الاسد و در هم شکستن هیمنه آمریکا تنها یک سیلی بود که انجام شد و همه منتظر انتقام سخت که کوتاه شدن دست آمریکا از منطقه و خروج پایگاه های نظامی و نیروهای آمریکا از منطقه است، هستیم.

,

ورزشکار رشته ووشو در خراسان جنوبی اظهار کرد: از سردار سلیمانی میخواهم برای ما هم دعا کنید که شهادت نصیب و رزیمان شود و در زمان حیات نیز خدمت گذار بوده و عاقبت ما ختم بخیر شود.

,

محمدعلی بخشی ورزشکار رشته کاراته در خراسان جنوبی نیز در گفت و گو با خاورستان در مورد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی فردی با اخلاص، ایثارگر، جان نثار و دارای روحیه شهادت طلبی، درک عمیق از آخرت، انقلابی و ولایت پذیر بود.

,

وی در مورد انتقام و خونخواهی سردار سلیمانی از آمریکا، افزود: انتقام سختی که وعده اش داده شده حتما در زمان خودش اتفاق خواهد افتاد.

,

ورزشکار رشته کاراته در خراسان جنوبی بیان کرد: خبر شهادت سردار سلیمانی به اندازه ای ناراحت کننده و اندوهگین بود که همه مردم را ناراحت کرد گویی تمام مردم ایران پدری مهربان را از دست داده اند که همه برای سردار اشک میریختند و هنوز به یاد سردار دلها هستند‌.

,

بخشی عنوان کرد: سردار سلیمانی فردی بود که با مردم، بچه ها، فرزندان شهدا و … مهربان و صمیمی اما با دشمن سرسخت بود و قدرتمند برخورد میکرد.

,

وی تصریح کرد: ان شاءالله در زندگی و کار از سردار سلیمانی الگو گرفته و دنباله رو اهداف والای این شهید بزرگوار باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه