اخبار داغ

جانشین فرمانده کل سپاه پاسدران:

طوفان مجازی روزهای اخیر نشان دهنده پیروزی حق علیه باطل است

طوفان مجازی روزهای اخیر نشان دهنده پیروزی حق علیه باطل است
علی فدوی گفت: طوفان مجازی با توجه به سالروز شهادت حاج قاسم باری دیگر نشان داد دشمن با تمام امکانات رسانه ای و مالی که در دست دارد باز هم جبهه حق پیروز میدان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص تفاوت های شهید سلیمانی و سردار سلیمانی، گفت: فردی که به عاقبت بخیری کامل برسد قطعا شهید می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فدوی با بیان اینکه شهید شدن دارای مراتب مختلفی است، بیان کرد: مراتب شهید شدن وقتی تکمیل می شود که همه بر روی او قسم بخورند و در بین مردم کاملا جایگاه بالای داشته باشد و در نزد پرودگار نیز عزیز باشد که این مراتب را شهید سلیمانی پیدا کرد.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آرزوی همه ما عاقبت بخیری است، تصریح کرد: عاقبت بخیر شدن زمان دارد  که شهید سلیمانی بالاترین وجه عاقبت بخیری را کسب کرد.

,

وی با بیان اینکه مقام شهدا از امام زادگان بالاتر است، بیان کرد: با توجه به جایگاه و مقام شهید در دنیا و آخرت این توضیح کاملا صدق می کند و شهید سلیمانی کسی بود که به این جایگاه رفیع دست پیدا کرد.

,

فدوی با اشاره به اینکه مردم از امام زادگان طلب حاجت می کنند، افزود: قبل از شهادت عمری در کنارشان زندگی کرده ایم حال که به درجه رفیع شهادت رسیده اند نیاز است که از آنها طلب شفاعت کنیم.

,

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پیام مردم در تشییع جنازه حضوری و طوفان مجازی این است که جبهه حق پیروز است، خاطر نشان کرد: بیش از 43 سال است که مردم ایران از شکست دشمنان می گویند این بار هم با حضور در فضای مجازی و طوفانی که در این ایام به پا کردند نشان دادند که دشمن ضعیف تر ازآن است که بخواهد با ملت ایران مقابله کند.

,

وی با اشاره به اینکه در جبهه باطل تمام ابر قدرت ها و خبیثان عالم حضور دارند، بیان کرد: پیروزی اخیر ما در فضای مجازی باری دیگر نشان داد با توجه به همه قدرتی که دشمن دارد و امکانات رسانه ای و مالی که در دست دارد باز هم جبهه حق پیروز میدان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه