اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

حاج قاسم معادلات نظام سلطه را برهم زد/ فرمانده بزرگ جبهه مقاومت به امداد الهی یقین داشت

حاج قاسم معادلات نظام سلطه را برهم زد/ فرمانده بزرگ جبهه مقاومت به امداد الهی یقین داشت
علی موسوی گفت: حاج قاسم سلیمانی هیمنه داعش و دشمنان منطقه را در هم شکست و تصور باطل آنان برای تسلط بر خاورمیانه را نابود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی موسوی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت پیرامون ابعاد شخصیت نظامی و فرماندهی این شخصیت بزرگ گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از شخصیت های بارز پرورش یافته مکتب انقلاب اسلامی است که ویژگی های شخصیتی آن شهید در چند محور مهم قابل تجزیه و تحلیل است که مهم ترین ویژگی شخصیتی شهید اخلاص و  تقوای او بود که به موجب آن تنها خدارا می دید و به دنبال تحقق وعده خود با خدای خود بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی در ادامه با بیان اینکه حاج قاسم موجب تحول جدی در منطقه خاورمیانه شد، اظهار کرد:به واسطه اخلاص این شهید بزرگوار و پارامتر های جدی در ابعاد گسترده شخصیتی او شاهد نفوذ در کلام و انسجام و اتحاد بین گروههای مختلف نظامی اعم از سوری و عراقی و ایرانی بودیم.

,

این کارشناس سیاسی عامل پیروزی جبهه مقاومت در نبرد با داعش را امداد های غیبی و الهی دانست و خاطر نشان کرد:  حاج قاسم اعتماد و باور قلبی به حمایت خداوند داشت و قطعا با معادلات دنیایی امکان پیروزی جبهه مقاومت در برابر 30هزار نیروی  داعش وجود نداشت به طوری که آمریکا بایک بودجه 7تریلون دلاری در سوریه حاضر شده بود و با یک موشک 100 میلیونی یک فرد را مورد اصابت قرار می داد.

,

وی با اشاره به ولایت پذیری سپهبد حاج قاسم سلیمانی اذعان کرد: این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت همواره خود را سرباز صفر ولایت می دانست و مطیع امر رهبر بود و به طوری که در یک صحبتی از حاج قاسم گفته بودند که با فرمان رهبری در سوریه و در جنگ نیابتی آمریکایی ها حاضر شدیم تا به سلطه تروریست ها در منطقه پایان داده شود.

,

این کارشناس سیاسی با اشاره به دوگانه مطرح شده دیپلماسی و میدان در یک برهه ای از زمان در کشور نیز بیان کرد: در این خصوص باید گفت تحولات میدانی پشتوانه دیپلماسی است و اگر استعمارگران به دنبال کاهش مولفه های قدرت ایران اسلامی مانند انرژی هسته ای، حضور در منطقه و قدرت موشکی هستند به این دلیل است که می خواهند در دیپلماسی نیز ضعیف شویم.

,

موسوی  با تاکید براینکه با توجه به اعتراف خود غربی ها شهادت حاج قاسم  اشتباهی بود که مرتکب شدند، اذعان کرد: لابی امریکایی و اسرائیلی برای تسلط بر منابع و ثروت های منطقه خاور میانه و دستیابی به این شاهراه اقتصادی و فرهنگی به دنبال  تسلط بر منطقه بود  و تصور می کرد با شهادت حاج قاسم به این مسئله دست می باید اما برخلاف تصور آنها خون حاج قاسم تثبیت و تکثیر شد وحقانیت او اثبات شد.

,

این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه به اعتراف خود خانم کلینتون داعش ساخته و پرداخته دست خود آمریکایی ها بوده است،اظهار کرد: در حال حاضر استعمارگران به دنبال ایجاد دوقطبی جنگ و صلح و وارونه نشان دادن حقایق هستند و هدف اصلی انها از ایجاد گروهک انحرافی داعش محدود ساختن جمهوری اسلامی ایران بوده  و از سوی دیگر به دنبال آن بودند تا با تروریست پروری یک جریانی را ایجاد کنند که سرباز امریکایی کشته نشود و هزینه اقتصادی جنگ از جیب ملت های منطقه پرداخت شود.

,

وی در نهایت اذعان کرد: امروز برخلاف تصور انها نه تنها به اهداف خود در منطقه دست نیافتند بلکه امروز آمریکا در آستانه فروپاشی قرار گرفته و در حال ورشکستگی کامل اقتصادی قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه