اخبار داغ

در بوشهر؛

علوم پزشکی پشت نیروهایی که در بحران کمک کردند را خالی کرد/ کاهش ۱۵۰ نفری نیروهای طرح درمانی

علوم پزشکی پشت نیروهایی که در بحران کمک کردند را خالی کرد/ کاهش ۱۵۰ نفری نیروهای طرح درمانی
امروز شرایط جهان و ایران در حالت آماده باش است و هر لحظه امکان دارد یک موج جدید کرونا سر برسد و همه را غافل گیر کند اما در همین حال بیمارستان خلیج فارس به دنبال ۵۰ کاهش ۵۰ درصدی نیروهایی است که در بحران جان خود را به خطر انداختند و به کمک کادر درمان آمدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سپاس؛ در شرایطی که همه در حال آماده باش هستند و انتظار موج بعدی کرونا را با شیوع سویه ی اومیکرون می کشند مسئول نیروی انسانی بیمارستان خلیج فارس به دنبال کاهش تعداد نیروهایی است که در زمان بحران و اوج کرونا جان بر کف به کمک کادر درمان آمدند می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصمیمی مبنی بر تقلیل ۵۰ درصد نیروهایی شدند که در زمان شیوع کرونا برای همکاری در خصوص مبارزه با این ویروس منحوس به صورت طرح جذب شده بودند.

,

حال در شرایطی که سویه ی جدید پا به میدان گذاشته و خود را به بوشهر رسانده مسئولان دانشگاه در تصمیمی عجیب قصد کاهش ۵۰ درصدی این نیروها را دارند آن هم در شرایطی که بیمارستان های ما با کمبود نیرو همراه بودند و مسئولان کشور از جمله رئیس جمهور به حمایت از پرستاران و جذب آنها تاکید کرده است.

,

, ,

بنا به نامه ای که توسط ایرج بیژنی معاون توسعه مدیریت و منابع صادر شده ۱۵۰ نفر از نیروهای کادر درمان بیمارستان های استان بوشهر  مذکور از ابتدای دی‌ماه قطع حقوق شوند.

,

نیروهایی که با از خودگذشتگی آینده‌ی خود را به خطر انداختند و در شرایطی که همه جان خود را بر می داشتیم و از ترس کرونا در گوشه ای می خزیدیم، به مبتلایان کمک کردند اما حالا خود دچار مشکل شده اند.

,

کاهش نیروهای قراردادی و بخصوص در زمانی که سویه ی جدید کرونا در جهان در حال جولان است به نظر منطقی نمی آید و با این وجود باید کسانی که در شرایط سخت در کنار مردم بودند با نگاه باز تری مورد توجه قرار گیرند.

,

انتهای پیام//

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه