اخبار داغ

نماینده ورزقان:

جزئیات مصوبات جلسه واگذاری تراکتور/ استاندار مسئول اجرای انتقال مالکیت

جزئیات مصوبات جلسه واگذاری تراکتور/ استاندار مسئول اجرای انتقال مالکیت
اللهوردی دهقانی جزئیات جلسه واگذاری مالکیت دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اللهوردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج درباره جزئیات جلسه نمایندگان استان با وزیر صمت با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار داشت: یکی از مصوبات جلسه امروز استقلال مجتمع مس سونگون آذربایجان از شرکت ملی مس بود که قرار شده است تا هیات اجرایی مس سونگون گزارش اقدامات را ارائه دهد. در این راستا، مقرر شده تا وزیر صمت اقدامات این وزارتخانه در رابطه با استقلال این مجتمع از مراجع زیربط مانند سازمان بورس، سازمان خصوصی‌سازی و برگزاری مجمع شرکت ملی مس را فراهم نموده و نتیجه آن در جلسه بعدی ارائه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: بر اساس مصوبه دوم بنا بر این شد تا حداکثر ظرف یک هفته آینده رونوشت قراردادهای منعقده قرارگاه خاتم الانبیا و «کیسون» در رابطه با طرح‌های توسعه مس سونگون به استاندار آذربایجان‌شرقی و رئیس مجمع نمایندگان استان تحویل شود.

,

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی‌گفت: طبق مصوبه سوم، مقرر است کمیته‌ای متشکل از وزارتخانه، استاندار آذربایجان‌شرقی، رئیس مجمع نمایندگان استان و بنده تشکیل یافته و تعهدات پرداخت نشده در قبال شهرستان ورزقان و استان بررسی و به همراه مابقی بدهی‌های شرکت مس در اختیار استانداری قرار بگیرد تا مطابق قانون در این شهرستان و استان هزینه شود.

,

دهقانی در خاتمه از واگذاری مالکیت دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به مس سونگون خبر داده و اعلام کرد: کلیات واگذاری دو باشگاه تراکتور و ماشین‌سازی به باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون با پافشاری استاندار محترم آذربایجان‌شرقی تصویب شده است و استاندار شخصاً مسئولیت اجرای این کار را بر عهده گرفته‌اند. در این خصوص نیز قرار است تا اقدامات لازم برای انتقال امتیاز این دو باشگاه بزودی و در اسرع وقت انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه