اخبار داغ

اولین دوره جایزه ادبی "مسیحا" به میزبانی البرز برگزار می شود

اولین دوره جایزه ادبی "مسیحا" به میزبانی البرز برگزار می شود
مرضیه مینایی پور؛ دبیر جشنواره "مسیحا" گفت: اولین دوره جایزه ادبی مسیحا با موضوع "انتظار" و با هدف جذب نویسندگان فعال جشنواره در حوزه نشر، در سه بخش داستان، شعر و دلنوشته برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه مینایی پور، استاد حوزه و پژوهشگر حوزه مهدویت و دبیر جشنواره مسیحا در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: اولین دوره جایزه ادبی مسیحا با موضوع "انتظار" در سه بخش اصلیِ شعر، داستان و دلنوشته برگزار می شود و علاقه مندان می توانند در هر سه بخش شرکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: این جایزه ادبی توسط انتشارات حوزه مشق و گروه بزرگ کشف استعداد برتر به منظور برداشتن گامی کوچک در راستای ترویج و پاسداشت فرهنگ انتظار و با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی،شناسایی افراد مستعد، حمایت و معرفی هرچه بهتر آنها به جامعه فرهنگی و هنری است.
,
 
,
دبیر جشنواره تصریح کرد: آثار ارسالی حداقل ۱۰۰ و حداکثر ۲۵۰ کلمه باشد و این آثار نباید به هیچ جشنواره ای قبلا ارسال شده باشد. محدودیت سنی برای شرکت در این مسابقه وجود ندارد و مهلت ارسال آثار از ۷ دی الی ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ است.
,
 
,
وی گفت: جوایز نفر اول، دوم و سوم هر بخش به ترتیب یک میلیون و صد و پنجاه، یک میلیون و پانصد هزار ریال است و به ۱۲ اثر برگزیده نیز لوح شایسته تقدیر اهدا خواهد شد.
,
 
,
مینایی پور ادامه داد: در مجموع ۴۰ الی ۴۵ اثر برگزیده در قالب یک کتاب به چاپ خواهد رسید و نویسندگان برتر جایزه ادبی به حوزه نشر معرفی و آثار آنها با شرایط ویژه منتشر می شود.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: علاقمندان می تواند آثار خود را با ذکر مشخصات (نام و نام خانوادگی، محل سکونت و شماره تلفن) به شماره های واتساپی ۰۹۳۹۳۳۵۳۰۰۹ و ۰۹۱۹۱۵۷۰۹۳۶ ارسال نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه