اخبار داغ

سردار فدا:

انتقام خون حاج قاسم را با اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی می گیریم

انتقام خون حاج قاسم را با اخراج آمریکا از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی می گیریم
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه آمریکا با این جنایت بزرگ در نظر مردم ایران، منطقه و جهان، منفورتر از گذشته شده است، گفت: ما در کنار حفظ آمادگی و بالا بردن توان دفاعی و رزمی خودمان، ضربه محکمی به آمریکایی ها و نوچه آن ها، رژیم صهیونیستی در منطقه وارد خواهیم کرد و با اخراج آن ها از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی انتقام سخت خود را از آن ها خواهیم گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار مجتبی فدا صبح امروز در آیین تشییع شهدای گلگون کفن دفاع مقدس در نصف جهان با عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و سردار شهید قهرمان حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت شهدای دقاع مقدس و 23 هزار شهید استان، اظهار کرد: کار برای مردم، آسایش و آرامش آن ها و مبارزه با دشمان نظام و انقلاب اسلامی از ویژگی های شهدا و شهید سلیمانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به بصیرت و دشمن شناسی شهدا و حاج قاسم، گفت: شهدا در برابر ناملایمتی ها و نامهربانی ها کم نمی آوردند و ثابت قدم بودند و در این راه جان خود را تقدیم نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی کردند.

,

وی با بیان اینکه شهدای انقلاب مظهر وحدت ملی، انسجام، پیوستگی و ارادت مردم به نظام و انقلاب بودند، تصریح کرد: شهدا با جان نثاری، فداکاری و ایثار تمام توطئه های دشمن را در طول 43 سال گذشته در داخل و خارج کشور خنثی کردند؛ تثبیت انقلاب، مقابله با گروهک ها، جنگ تحمیلی، جنگ نیابتی در منطقه و جلوگیری تجزیه منطقه به برکت شهدا و حاج قاسم صورت گرفت.

,

فدا با بیان این که پرچم شهدا بر زمین نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: راه شهید سلیمانی و شهدای عزیز ادامه خواهد یافت و با شهادت سلیمانی ها خللی در عزم و اراده ما ایجاد نخواهد شد، بلکه فصل جدیدی از مقاومت در مقابله با استکبار جهان در منطقه شکل گرفته است.

,

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه آمریکا با این جنایت بزرگ در نظر مردم ایران، منطقه و جهان، منفورتر از گذشته شده است، گفت: ما انتقام شهدای انقلاب و شهدای مدافع وطن و حرم و در راس آن ها شهید سلیمانی را از مسببین، همراهان و شرکت کنندگان در این جنایات خواهیم گرفت.

,

وی ادامه داد: ما در کنار حفظ آمادگی و بالا بردن توان دفاعی و رزمی خودمان، ضربه محکمی به آمریکایی ها و نوچه آن ها، رژیم صهیونیستی در منطقه وارد خواهیم کرد و با اخراج آن ها از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی انتقام سخت خود را از آن ها خواهیم گرفت.

,

فدا با بیان اینکه ما منکر مشکلات، گرانی ها و فشارها نیستیم، اعلام کرد: دولت کنونی عزم خود را جزم کرده تا سختی معیشت و مسائل اقتصادی را از روی دوش مردم بردارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه