اخبار داغ

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی خبر داد؛

ایجاد ۶۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی

ایجاد ۶۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد در استان فراهم شده است، افزود: تاکنون ۲۲۶ میلیارد تومان برای ایجاد فرصت های شغلی طبق برنامه جذب شده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جعفر پژوهان در حاشیه نشست با کارآفرینان و مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به هدفگذاری ایجاد ۱۱ هزار فرصت شغلی برای خانواده‌های تحت پوشش، اظهار کرد: برای این منظور ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی با اشاره به اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد در استان فراهم شده است، افزود: تاکنون ۲۲۶ میلیارد تومان برای ایجاد فرصت های شغلی طبق برنامه جذب شده است .

,

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: برای سال آینده نیز ۱۴ هزار فرصت شغلی با برآورد ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار در استان برنامه‌ریزی شده تا در جهت اشتغالزایی و توانمند سازی مددجویان اقدام شود.

,

پژوهان بیان کرد: در برابر به کارگیری مددجویان در واحدهای تولیدی، کمیته امداد از آنها در طرح‌های حمایتی شامل معرفی نیروی کار ماهر، پرداخت تسهیلات و حق بیمه کارفرمایان حمایت خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه