اخبار داغ

حزن و‌اندوه ناتمام مردم آذربایجان غربی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

حزن و‌اندوه ناتمام مردم آذربایجان غربی در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)
مردم ولایتمدار آذربایجان غربی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) لباس عزا بر تن کرده و در غم شهادت دخت نبی مکرم اسلام عزاداری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، همزمان با سراسر کشور، مردم مناطق مختلف آذربایجان غربی در سالروز شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) در هیات های مذهبی و عزاداری، به سوگواری پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

حضور در مساجد، حسینیه ها، شرکت در آیین های سخنرانی، برگزاری آیین سوگواری خیابانی از جمله آیین های سوگواری حضرت زهرا (س) در آذربایجان غربی همزمان با سالروز شهادت آن بانوی بزرگوار است.

,

مردم ارومیه نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله ها، همزمان با دیگر مناطق جهان اسلام، در بقاع متبرکه و ‌امامزادگان محمد بن خلیلان و محمد ‌ابراهیم و بقاع دیگر و همچنین خیابان های مختلف ارومیه به ویژه میدان انقلاب و میدان ولایت فقیه و اما این شهر حضور یافته و به ذکر مصائب آن حضرت در صدر اسلام به سوگواری می‌پردازند.

,

گروه دیگری از شهروندان نیز در کنار برگزاری آیین سوگواری در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به پخش نذری برای عزاداران پرداخته و از این طریق، عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) نشان می‌دهند.

,

همچنین شامگاه گذشته، آیین های عزاداری در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مساجد، حسینیه ها و اناکن مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود به دلیل پیشگیزی لز کرونا برگزار شد و برخی از دسته های عزاداری نیز در کوچه ها و خیابان های مختلف عزاداری کردند.

,

پشت نویسی خودروها با نام مبارک حضرت زهرا (س)، پخش چای و شربت برای شهروندان در برخی مناطق، ارسال پیام‌های تسلیت از طریق تلفن همراه و شبکه های اجتماعی برای شهروندان نیز از جمله اقداماتی بود که به صورت مستمر در روزهای گذشته توسط شهروندان آذربایجان غربی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه