اخبار داغ

سرلشکر سلامی در رونمایی از تالار شهید سلیمانی در موزه دفاع مقدس کرمان تاکید کرد؛

نمایش مسیر جهادی شهید سلیمانی با تکمیل تالار این شهید در موزه دفاع مقدس کرمان

نمایش مسیر جهادی شهید سلیمانی با تکمیل تالار این شهید در موزه دفاع مقدس کرمان
حسین سلامی گفت: با تکمیل کردن مستمر تالار شهید سلیمانی در موزه دفاع مقدس کرمان و تکامل بخشی به آن می توان فضای ارزشمندی را برای شناسایی ابعاد جهادی شخصیت حاج قاسم فراهم کرد و مسیر جهادی این شهید را به تصویر کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ظهر امروز سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رونمایی از تالار شهید سلیمانی در موزه دفاع مقدس کرمان گفت: به خاطر دارم در سالهای آخری که حاج قاسم فرمانده لشکر۴۱ ثارالله بود شروع به ساختن این موزه کرد، فکر می کنم در انتهای حضورش در لشکر این گنجینه نفیس و ارزشمند افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: در این مجموعه مسیر مجاهدتهایی که لشکر۴۱ ثارالله کرمان انجام داده در دوران دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است و در این فضای جدید مجاهدتهای سردار سلیمانی بعد از دوران دفاع مقدس را تا حدودی توانسته به تصویر بکشاند.
سرلشکر سلامی عنوان کرد: با تکمیل کردن مستمر این مجموعه و تکامل بخشی به آن می توان فضای ارزشمندی را برای شناسایی ابعاد جهادی شخصیت حاج قاسم فراهم کرد و مسیر جهادی که شهید سلیمانی پیموده با خط اثری که از خود به جای گذاشته و تاثیرات و پیامدهای ارزشمندی که در تاریخ ایران منطقه و جهان اسلام گذاشته به تصویر بکشند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: در واقع این بخشی از تاریخ انقلاب ما هم محسوب می شود و  فقط مربوط به شخص حاج قاسم نیست بلکه نقاط به هم پیوسته از مسیری است که تاریخ انقلاب ما از دوران دفاع مقدس و بعد از آن تا دوران شهادت این سردار بزرگوار طی کرده که برای نسلهای بعد بسیار درس آموز است و به جاودانگی و فراموش نشدنی و ماندگاری این مسیر مقدس کمک کند.

,
,
,

انتهای پیام/ 

,

 

,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه