اخبار داغ

مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس:

حاج قاسم مرد میدان بود در دفاع از ولایت

حاج قاسم مرد میدان بود در دفاع از ولایت
حجت الاسلام سعادت نژاد مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در یادواره شهدای شهرستان زرند گفت: حاج قاسم مرد میدان بود در دفاع از ولایت و برای رضایت ولی سر از پا نمیشناخت و هرجا ندای مظلومی را می شنید بدنبال رفع آن بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "راه آرمان" همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س )به همت سپاه ناحیه زرند یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس با حضور خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و تنی چند از مسئولین اجرائی شهرستان در محل حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

این مراسم که با اجرای چندین برنامه فرهنگی همراه بود حجت الاسلام سعادت نژاد مسئول نمایندگی اسبق ولی فقیه در سپاه قدس و همرزم سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی به ایراد سخن پرداخت . 

حجت الاسلام سعادت نژاد ضمن تسلیت ایام شهادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهید پورجعفری و باتقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم متدین زرند دراین مراسم معنوی گفت : شهدا و خانواده های شهدا نور چشم ما هستند و آنچه ما داریم مرهون خون شهداء است .

مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به زندگی سراسر تاریخی حضرت زهرا(س)اظهار داشت : در میان همه صفات و ویژگی های حضرت زهرا سرآمد همه انها ولایت مداری است چرا که حضرت زهرا (س) در هر شرایط و سختی و مشکلات در کنار امیرالمومنین بود و این نشان از ولایت مداری ایشان بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به مجاهدت ها و ایثارگری های فرزند برومند انقلاب سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت : از ویژگی های بارز سردار دلها ولایت مداری او بود و همواره می گفت باید در خط ولایت باشیم و دور خیمه ولایت بچرخیم و اگر این خیمه آسیب دید تمام مقدسات ما و قران آسیب می بیند.

مسئول اسبق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: رابطه حاج قاسم با رهبری رابطه ای برخواسته از عمق وجود بود، رابطه ای عاشق معشوق ، رابطه ای مرید و مراد بود.

وی در ادامه افزود: یکی از اعضای بیت رهبری گفته بود برخورد  مقام معظم رهبری با دو نفر خیلی با بقیه تفاوت داشت یکی سید حسن نصرالله و یکی حاج قاسم بود و رهبری همواره آغوشش را برای حاج قاسم باز میکرد و سر و صورت حاج قاسم را می بوسید حتی در بعضی ملاقات ها چند بار حاج قاسم را می بوسید چرا که حاج قاسم مرد میدان بود در دفاع از ولایت و برای رضایت ولی سر از پا نمیشناخت و هرجا ندای مظلومی را می شنید بدنبال رفع آن بود.

حجت الاسلام سعادت نژاد مسئول نمایندگی اسبق ولی فقیه در سپاه قدس در ادامه افزود: وقتی داعش عراق را تصرف کرد هستی ما شیعیان در عراق در حال ساقط شدن بود که حاج قاسم با قدرت و جرات و اخلاص و رفت عراق را آزاد کرد.

وی در خصوص مجاهدت های حاج قاسم در راه جبهه مقاومت در منطقه گفت: این ابرمرد تاریخ حاج قاسم حشد الشعبی عراق را با ۱۲۰ هزار نفر نیرو تربیت کرد ، حزب الله لبنان توسط حاج قاسم به این اقتدار رسید که مقامات اسرائیلی با خفت و خاری بیان میکنند توانی برای مقابله با حزب الله لبنان نیست. او همچنین انصارالله را در دل یمن ایجاد کرد که امروز مقابل دشمن ایستادگی می‌کند و این از افتخارات جبهه مقاومت است . 

حجت الاسلام سعادت نژاد افزود: حاج قاسم پایبند به ارزشها ایشان در کاخ کرملین و در جلسه با پوتین وقت اذان بلند شد و در همان کاخ کرملین اذان گفت و نماز خواند در جای ضدخدا الله اکبر گفت و در حضور پوتین نماز خواند و بعد از نماز با پوتین روئیس جمهور روسیه جلسه گذاشت این نشان از پایبندی به ارزشهای اسلامی و دینی و ولایتمداری حاج قاسم دارد.

شایان ذکراست در حاشیه این مراسم انجمن خوشنویسی در وصف حضرت زهرا(س) و مکتب سلیمانی توسط هنرمندان انجمن خوشنویسان زرند دایر بود که بسیار مورد استقبال قرارگرفت .

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه