اخبار داغ

مدیرکل پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت :

وزارت بهداشت: صدور کارت واکسن بدون تزریق آن صحت ندارد / کارت ملی و کارت واکسن پس از تزریق، به افراد داده می‌شود؛ امکان تخلف وجود ندارد

وزارت بهداشت: صدور کارت واکسن بدون تزریق آن صحت ندارد / کارت ملی و کارت واکسن پس از تزریق، به افراد داده می‌شود؛ امکان تخلف وجود ندارد
علیرضا رحیم نیا، مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تسلیم کارت ملی افراد بعداز انجام واکسیناسیون انجام می‌شود و با توجه به اینکه همه در نوبت هستند، عملا امکان تخلف وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: تسلیم کارت ملی افراد بعداز انجام واکسیناسیون انجام می‌شود و با توجه به اینکه همه در نوبت هستند، عملا امکان تخلف وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، علیرضا رحیم نیا، در واکنش به اظهارنظری درخصوص اینکه افراد وقتی برای واکسیناسیون مراجعه می کنند بعداز ثبت اطلاعات و مشخصاتشان، بدون تزریق واکسن، کارت ملی و کارت واکسن را دریافت کرده و محل را ترک می کنند، پاسخ داد: انجام چنین اقدامی امکان پذیر نیست.
,
 
,
وی افزود: باید توجه کرد که در مراکز واکسیناسیون افراد روی صندلی ها می نشینند و تک تک فراخوانده شده و پیش می روند و واکسیناسیونشان انجام می شود ‌و سپس کارت ملی و کارت واکسن‌شان را دریافت می‌کنند.
,
 
,
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت تصریح کرد: تسلیم کارت ملی افراد بعداز انجام واکسیناسیون انجام می شود و با توجه به اینکه همه در نوبت هستند عملا امکان تخلف وجود ندارد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه