اخبار داغ

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نیروهای مقاومت در عراق با سرعت بیشتری به باقیمانده نیروهای آمریکایی می تازند/ آمریکا هیچ راهی جز ترک منطقه ندارد

نیروهای مقاومت در عراق با سرعت بیشتری به باقیمانده نیروهای آمریکایی می تازند/ آمریکا هیچ راهی جز ترک منطقه ندارد
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروهای مقاومت در عراق با سرعت بیشتری به باقیمانده نیروهای آمریکایی می تازند، گفت: امروز آمریکایی ها حقیرانه  از افغانستان فرار می‌کنند و به شما می گویم آمریکا هیچ راهی جز ترک منطقه ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از صاحب نیوز؛ سردار عباس نیل فروشان عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: درود میفرستیم به شهیدانی که امروز مهمان مردم اصفهان بودند و خدا را شاکرم که امروز توفیق پیدا کردم در مراسم گرامیداشت حاج قاسم حضور پیدا کنم، در گلستان شهدای اصفهان، هزاران شهید گلگلون کفن که مردانه جنگیدند و  ایستادند، مقاومت کردند و به شهادت رسیدند تا پرچم اسلام و عزت مردم برافراشته باشد، آرامیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اینجا سرداران بزرگ و نام آوران رشیدی آرامیده شدند، حاج احمدکاظمی، حاج حسین خرازی و ... که هر کدام استوانه ها و تندیس های عشق، وفاداری و نشانه‌های شکوه عزت و عظمت این ملت بزرگ هستند، برخی شهیدان مانند شهید ردانی پور به تاسی از مادر بزرگ‌شان  حضرت فاطمه (س) قبور مطهرشان ناپیدا است، امروز مجلس ما به نام شهید حاج قاسم است.

,

وی تصریح کرد: حاج قاسم  در تمامی لحظات  عمر خود با شجاعت، با عقل و تدبیر، تمامی نقشه های کشور های استکبار را در منطقه غرب آسیا نقش بر آب کرد، او در زمانی که استکبار توطئه ها علیه ما طراحی کرده بود و وقتی صدام و حزب بعث عراق به خاک ما آمدند، برای جنگ با آن ظالمان شتافت،

,

*شهید سلیمانی میدان‌دار معرکه ها بود

, *شهید سلیمانی میدان‌دار معرکه ها بود, *شهید سلیمانی میدان‌دار معرکه ها بود,

نیل فروشان تاکید کرد: شهید سلیمانی  میدان‌دار معرکه ها بود او از دهلران و مهران و ارتفاقات سرد کشور تا جنوب شرق و خارج از مرزهای ایران مردانه جنگید، شخصیت والای ایشان در مکتب امام خمینی(ره) در دفاع مقدس شکل گرفت، حاج قاسم از سربازی تا فرماندهی زندگی کرد، عزت‌مندانه جنگید، جنگ هشت ساله رژیم بعثی با پیروزی سپاه به پایان رسید. جنوب شرق نا امن شد، مامور برقرار امنیت در سیستان شد و مردانه جنگید و با قدرت انقلابی، امنیت را در منطقه جنوب شرق پایدار کرد.

,

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حکم امام خامنه‌ای برای فرماندهی سپاه قدس، دریچه جهان اسلام را به روی حاج قاسم می‌گشاید و فصل جدیدی برای ایشان شکل می گیرد، عنوان کرد: حاج قاسم به سرعت با نیروی های خود ارتباط برقرار می کند و در برابر توطئه های استکبار آمادگی کامل را کسب می کند، آمریکا جنایتکار برای حفظ رژیم کودک‌کش اسرائیل با انقلاب اسلامی به رویایی پرداخت و وارد افغانستان شد و سپس به عراق حمله کرد.

,

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در یک جنگ ساده صدام را ساقط و عراق را اشغال می کند، اشغال ایران جز نقشه های آمریکا بود، از خلیج فارس تا دریای خزر یکسره سنگر شد، جنگ های عراق و  افغانستان چندین هزار کشته می‌دهد و میلیاردها دلار خسارت به جا می‌گذارد، تا اینکه امریکا از حمله به ایران منصرف می‌شود،

,

*اعتراف پنتاگون به عظمت ناپیدای سپاه پاسداران

, *اعتراف پنتاگون به عظمت ناپیدای سپاه پاسداران, *اعتراف پنتاگون به عظمت ناپیدای سپاه پاسداران,

نیل فروشان تاکید کرد: در ماجرای انصراف آمریکا از جنگ با ایران پنتاگون به رئیس جمهور جنایت‌کار آمریکا اعلام کرد سپاه ایران عظمت ناپیدا دارد و حقیقت همین است.

,

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با بیان اینکه هیچگاه آمریکا در منجلاب این چنینی در منطقه گیر نکرده بود، اذعان کرد: امریکا پس از شکست در منطقه به فکر چاره افتاد و به سگ زنجیری خود دستور داد تا به لبنان حمله کنند، حاج قاسم سلیمانی بازهم به میدان می رود و با بسیج حزب اله ماشین جنگی رژیم اشغال گر نابود می‌شود، سپس رژیم صهیونیستی به غزه حمله می‌کند و در آن زمان امریکا درمانده تر از همیشه، به فکر چاره و راهی افتاد تا فشار را به کشور های اسلامی بیشتر کند، آمریکا به دنبال فتنه در جهان اسلام گروه های تکفیری را در عراق لیبی سوریه جانمایی می کند و با نیروهای کارکشته داعش خود وارد میدان می‌شود.

,

وی افزود: عملیات از موصل آغاز می شود تا چند قدمی حرم حضرت زینب(س) رسیدند،  این بار روح بلند شهیدان دفاع مقدس در قلب جوانان دهه سومی پدیدار می‌شود، و جوانان جهان اسلام به سوی حرم حضرت زینب می شتابند، حاج قاسم بازهم در میان مردان میدان است تا انتقام روح تمام عزیزان را بگیرد. حکومت داعش متلاشی می‌شود و آمریکای درمانده و تروریسم از همه جا مانده باقی می‌ماند.

,

* آمریکا هیچ راهی جز ترک منطقه ندارد

, * آمریکا هیچ راهی جز ترک منطقه ندارد, * آمریکا هیچ راهی جز ترک منطقه ندارد,

نیل فروشان با بیان اینکه امریکا با دیدن افول قدرتش، دیگر چشم دیدن حاج قاسم را نداشت و تصمیم به حذف حاج قاسم و نیرو های مقاومت گرفت، عنوان کرد: در ۱۳ دی ۹۸ آمریکا از پشت نقاب بیرون آمد و فرمانده عزیز ما را به شهادت می رساند، غافل از اینکه شهادت حاج قاسم برای آن ها خطرناک‌تر  می شود.

,

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه نیروهای مقاومت در عراق با سرعت بیشتری به باقیمانده نیروهای آمریکایی می تازند، گفت: امروز آمریکایی ها حقیرانه  از افغانستان فرار می‌کنند و به شما می گویم آمریکا هیچ راهی جز ترک منطقه ندارد در غیر این صورت، فرزاندان حاج قاسم آن‌هارا خارج می‌کنند، حاج قاسم زنده است، تربیت‌یافتگان حاج قاسم در آینده این جنایتکاران صهیونیست را از سوراخ هایشان بیرون می‌کشند و انتقام خواهند گرفت.

,

* حاج قاسم به دنبال تحقق فرمان های الهی برای مستعضفین بود

, * حاج قاسم به دنبال تحقق فرمان های الهی برای مستعضفین بود, * حاج قاسم به دنبال تحقق فرمان های الهی برای مستعضفین بود,

وی پیرامون چرایی محبوبیت حاج قاسم در جهان گفت: اما امروز برای شما میگویم چه شد که حاج قاسم سلیمانی سردار مقاومت از روستای قنات کانون توجه قرار گرفت، حاج قاسم فردی مدتین، مخلص، مردم‌دار و ولایت مدار بود، حاج قاسم چنان خلوصی داشت که  خداوند متعال درهای رحمت را به سوی او باز کرده بود، حاج قاسم به دنبال تحقق فرمان های الهی برای مستعضفین بود، حاج قاسم  مردی ولایت مدار و  سینه‌ای گشاده داشت.

,

نیل فروشان تصریح کرد: نگاه شهید سلیمانی  به وسعت زمین و آسمان بود به همین علت تمامی نگاه های سیاسی در دستان پر مهر و محبت  و در آغوش او جای می‌گرفتند، اما خط قرمز حاج قاسم  ولایت فقیه بود و  به شهدا عشق می ورزید، حاج قاسم به علت خلوص ایمان، تقوا و توکل به خدا حاج قاسم شد، خداوندا مارا در این راه پرفراز شهدا ثابت قدم بگردان تا انتقام این شهید بزرگ را از جنایت‌کاران بگیریم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه