اخبار داغ

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه اصفهان:

آمادگی مرکز وکلا برای پیگیری خون‌خواهی حاج قاسم

آمادگی مرکز وکلا برای پیگیری خون‌خواهی حاج قاسم
صلواتی گفت: طبق قانون مجازات اسلامی دادگاه‌های ایران مجوز رسیدگی به این موضوع را دارد که پیگیر خونخواهی حاج قاسم باشد و مرکز وکلا این آمادگی را دارد که به این مسئله ورود کند و این مسئله را پیگیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نرگس صلواتی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در خصوص انتقام خون حاج قاسم اظهار کرد : طبق قانون مجازات اسلامی دادگاه‌های ایران مجوز رسیدگی به این موضوع را دارد که پیگیر خونخواهی حاج قاسم باشد و دادگاه‌های بین المللی هم باید ورود کنند که متاسفانه تاکنون هیچ کاری انجام نداده‌اند اما مرکز وکلا این آمادگی را دارد که به این مسئله ورود کند و این مسئله را پیگیری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛,

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه اصفهان افزود: ضرورت این مسئله نیز اجتناب ناپذیر است که یک خونی به ناحق ریخته شده است و باید ایران این موضوع را جدی پیگیری شود که شخصیت بزرگ حاج‌قاسم که به عنوان تروریست معرفی شد ولی واقعا این‌گونه نبود، ضرورت دارد که ما مسئله خونخواهی را پیگیری کنیم و از واجباتی است که باید سریعا انجام شود.

,

وی تاکید کرد: مذاکره با آمریکا خط قرمز روابط بین‌المللی ما است و قطعا هیچ فردی بدون اذن و اجازه مقام معظم رهبری و ارکان نظام اجازه ندارد که بخواهد مذاکره انجام بدهد و با توجه به سابقه جنایت مقامات آمریکایی علیه ایران هرگز از حافظه تاریخی مردم ایران پوشیده نخواهد شد و پاک نخواهد شد و مجازات این جنایت‌کاران پیش‌شرط این مذاکرات است.

,

صلواتی درپایان اظهار داشت: در پایان باید این را اعلام بکنم که آمریکا گمان می‌کرد که با شهادت حاج قاسم جمهوری اسلامی به زوال می‌رود ولی این را باید بداند که امروزه همه مردم یک حاج قاسم هستند و راه و منش او ادامه خواهد داشت چرا که حاج قاسم یک مکتب‌ شد و تا این مکتب باقی است هیچ کاری از آمریکا ساخته نخواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه