اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه آذربایجان‌غربی مطرح شد؛

مردم پشتوانه این نظام هستند/ مسوولان را‌ه‌اندازی واحدهای اقتصادی را در اولویت قرار دهند

مردم پشتوانه این نظام هستند/ مسوولان را‌ه‌اندازی واحدهای اقتصادی را در اولویت قرار دهند
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز،  ,

 مسوولان را‌ه‌اندازی پنجره واحد اقتصادی را در اولویت قرار دهند

,  مسوولان را‌ه‌اندازی پنجره واحد اقتصادی را در اولویت قرار دهند,  مسوولان را‌ه‌اندازی پنجره واحد اقتصادی را در اولویت قرار دهند,

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به اینکه راه اندازی پنجره واحد اقتصادی در اولویت باشد، گفت: این مساله توسط مسوولان قبل طرح شده و بلاتکلیف مانده است.

,

وی تاکید کرد: مساله پنجره واحد سرمایه گذاری که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده باید توسط دولت جدید پیگیری کردد و پنجره واحد اقتصادی راه اندازی شود.

,

وی با اشاره به اینکه مساله عفت و حجاب یک مساله اجتماعی است، بیان کرد: زیرا بی عفتی و بی حجابی جامعه را به فساد می کشد و تنها به کسی فرد مربوط نیست و بی توجهی به این امر عقوبت الهی را در پی دارد و جامعه را به سمت بی بند و باری می‌کشاند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، ادامه داد: باید تمام جامعه به مساله عفاف و حجاب توجه کنند زیرا خداوند متعال غیرتمند است و فرد غیرتمند را دوست دارد.

,

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: حجاب مساله مهمی است که خداوند متعال در قرآن کریم آیات متعددی در این مورد نازل کرده است و این مساله یک مورد واجب شرعی است.

,

وی با اشاره به حضور مردم در تمام صحنه‌ها، ادامه داد: مردم همیشه در تمام صحنه‌ها پای کار آمدند و در ۹ دی آمدند و فتنه را خاموش کردند و در مراسم تشییع شهید سلیمانی نیز حضور میلیونی مردم نشان از هوشمندی و بصیرت مردم بوده است.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور چشمگیر مردمی نشان داده که مردم قدردان زحمت کشان جامعه هستند و این حضور مردم نشان از حمایت آنها از مسوولان است.

,
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: مسوولان توجه کنند که بدون پشتیبانی مردمی هیچ کاری را نمی توانند انجام دهند و این حضور مردمی نیز نشان از عنایت خداوند متعال به این کشور است.
,
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: مسوولان توجه کنند که بدون پشتیبانی مردمی هیچ کاری را نمی توانند انجام دهند و این حضور مردمی نیز نشان از عنایت خداوند متعال به این کشور است.
,
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: مسوولان توجه کنند که بدون پشتیبانی مردمی هیچ کاری را نمی توانند انجام دهند و این حضور مردمی نیز نشان از عنایت خداوند متعال به این کشور است.
,

وی با اشاره به مساله تکدی گری گفت: مسوولان استانی به این مساله توجه ویژه داشته باشند زیرا این مساله در شان جامعه ما نیست.

,

وی با اشاره به لزوم توجه مسلمانان به اعمال خود، بیان کرد: انسان باید همیشه آخرت و جهنم و بهشت را در نظر خود داشته باشد و برای انجام هر کاری نیزبه این مسائل توجه ویژه داشته باشند.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، اضافه کرد: صاحبان عقل و اندیشه نیز در تمام آداب و حرکات خود خداوند متعال را یاد می‌کنند و باید به گونه‌ای رفتار کنیم که اهل جهنم نباشیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: فرد مومن و مسلمان باید در رفتار و سخنان خود به این بخش توجه ویژه کند که این اعمال او به سمت جهنم می‌رود یا به سمت بهشت حرکت می‌کند زیرا اگر فرد به فکر حسبا و کتاب باشد اعمال او بسیار مناسب خواهد بود.

,

مراقب آندلس سازی ایران از طریق ترویج بی حجابی باشیم

, مراقب آندلس سازی ایران از طریق ترویج بی حجابی باشیم, مراقب آندلس سازی ایران از طریق ترویج بی حجابی باشیم,

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب اظهار کرد: باید مشخص کرد که در کدام جبهه و طرف هستیم، طرفدار حق هستیم یا طرفدار باطل.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه برخی در هر جایی بنا به مصلحت خویش به رنگی در می آیند، افزود: باید مسیر و موضع ما مشخص باشد و مشخص باشد که طرف حق هستیم یا باطل در غیر اینصورت که دوجانبه عمل کنیم، در واقع منافق هستیم.

,

وی با بیان اینکه باید از آثار و برکات این عزاداری های ایام فاطمیه در طول ایام سال بهره مند شویم، گفت: به گونه ای نباشد که بعد از دو سه روز در مجالس لهو و لعب و مجالسی که بر خلاف دستورات دین و اسلام است و فعل حرام انجام می گیرد، حاضر شویم.

,

حسن زاده در ادامه با اشاره به سالروز واقعه کشف حجاب و با تاکید بر اینکه بانوان باید به حفظ حجاب اهتمام داشته باشند، گفت: برای این حفظ حجاب و حفظ چادرها، خون ها ریخته شده است و بانوان نباید به بهانه های واهی و مختلف چادر را کنار بگذارند.

,

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید بانوان محجبه و متدین به عنوان الگو و نمونه معرفی شوند، تصریح کرد: باید تمام نهادهای فرهنگی و مسئول مراقبت کنند چرا که برای این حجاب خون ها داده ایم.

,

وی با اشاره به چگونگی نابودی آندلس، افزود: دشمنان اسلام، آندلس را که تحت سیطره مسلمانان بود با ترویج بی حجابی، بی بند و باری و شهوترانی و ایجاد اختلاف و تفرقه نابود ساختند و از بین بردند و لذا باید مراقب باشیم.

,

 پشت سر موج بدپوششى و بدحجابى، توطئه و تلاش دشمن دیده مى‌شود

,  پشت سر موج بدپوششى و بدحجابى، توطئه و تلاش دشمن دیده مى‌شود,  پشت سر موج بدپوششى و بدحجابى، توطئه و تلاش دشمن دیده مى‌شود,

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت با اشاره به اجرای طرح استعماری حذف حجاب به دست رضا خان (۱۳۱۴ ه ش) اظهار کرد: بیمارى بدخیم جوامع بشرى امروز، پشت سر موج بدپوششى و بدحجابى، توطئه و تلاش دشمن به‌خوبى دیده مى‌شود.

,

امام جمعه پلدشت افزود: با وجود تخریب گسترده علیه حجاب و عفاف، موج حجاب‌خواهى زنان در غرب، واقعیتى غیرقابل انکار است؛ تصویب قانون منع حجاب در کشور به‌اصطلاح مهد دموکراسى، یعنى فرانسه تنها یکى از اقرارهاى عملى نظام سرمایه‌دارى به این حرکت به‌شدت رو به رشد زنان در غرب است.

,

وی با تاکید بر آوردگاه جنگ اراده‌ها در فضای مجازی و لزوم مقابله هوشمندانه تصریح کرد: هشدار رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای سلب اراده از قدرت مجازی دشمن و خنثی‌سازی یا کم‌اثرکردن نفوذ سایبرنتیکِ غرب، سه روش را برای این جنگ خاص تداعی می‌کند که شامل تسریع در راه‌اندازی شبکه‌ ملی اطلاعات، تقویت بسترهای ارائه خدمات( پلتفرم‌های داخلی، ارتقاء سواد رسانه‌ای در سطح افکار عمومی است.

,

امام جمعه پلدشت با اشاره به دستاوردهای تحقیر ائتلاف آمریکایی توسط جبهه مقاومت یمن افزود: خبر توقیف کِشتی اماراتی توسط انصارالله یمن؛ یک خبر ساده نیست. یک اتفاق مهم و شروع یک فصل جدید در معادلات منطقه‌ای به‌نفع جبهه مقاومت در غرب آسیا است، در اهمیت این عملیات، همین بس که، توقیف کشتی مزبور که جزو ائتلاف عربی و در زمره‌ی هم‌پیمانان آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان است؛ برای اولین‌بار اتفاق افتاده است و نفس وقوع چنین عملیاتی یک سرآغاز جدید در تغییرات ژئوپولتیکی و برقراری توازن بازدارندگی به‌نفع جبهه مقاومت محسوب می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه