اخبار داغ

خطیب موقت نماز جمعه سمنان:

نبود مرکز کنترل فضای مجازی بزرگترین ضعف است/ هیچ اقدامی در مذاکرات نباید از مردم پنهان بماند

نبود مرکز کنترل فضای مجازی بزرگترین ضعف است/ هیچ اقدامی در مذاکرات نباید از مردم پنهان بماند
حجت الاسلام محمدعلی قدس‌پور در خصوص ضعف های فضای مجازی، گفت: نداشتن مرکز کنترل فضای مجازی ضعف بزرگی است و برای رفع این مشکل باید از ظرفیت جوانان نخبه استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام محمدعلی قدس‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام(ره) این شهربرگزار شد در خصوص ضعف های فضای مجازی، گفت: نداشتن مرکز کنترل فضای مجازی ضعف بزرگی است و برای رفع این مشکل باید از ظرفیت جوانان نخبه استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

قدس پور با بیان اینکه در نگاه اول به مرکز کنترل فضای مجازی فیلترینگ به ذهن ها می رسد، افزود: در واقع مرکز کنترل فضای مجازی آسیب ها را شناسایی می کند و این آسیب ها را به مردم اعلام می کند تا یک ارتش سایبری برای خدمت به مردم تشکیل شود.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه در فضای مجازی ولنگاری نباید وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید با تکیه بر نیرو های توانمند این ضعف ها رفع شود و از مشکلات متعدد در این زمینه جلو گیری صورت بگیرد.

,

وی استفاده از ظرفیت های مختلف در کشور را ضروری دانست، و عنوان کرد: با استفاده از ظرفیت های داخلی همچون پارک های علم فناوری و استفاده از ظرفیت های نحبگان در زمینه فضای مجازی می توانیم مشکلات مختلف این زمینه را رفع کنیم.

,

قدس پور با اشاره به اقدامات اخیر یمنی ها، بیان کرد: د راین ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) و شهادت سردار سلیمانی باری دیگر یمنی ها توانستد ضربه بززرگی را به صعودی ها وارد کنند.

,

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مذاکرات اخیر قدرت دیپلماتیک ایران را به جهانیان نشان داده است، خاطر نشان کرد: درخشش مسئولان در این مذا کرات بسیار قابل ستایش است و تیم مذاکراتی با خوشبختانه با تسلط کامل وارد مذاکره شده اند.

,

وی با اشاره به اینکه شفاف سازی در مذاکرات لازم است، عنوان کرد: لازم است بعد از مذاکرات متن این مذاکره اعلام شود مردم باید از اقدامات و یادداشت های این مذاکره مطلع شوند و هیچ اقدامی نباید از دید مردم پنهان بماند.

,

قدس پور با بیان اینکه سنتاتور جمهوری خواه آمریکایی در دوران ترامپ ایران را تهدید به فشار کرده بود، تشریح کرد: اکنون آنها هستند که تحت فشار قرار گرفته اند که این نشان از اقتدار کشور مان دارد.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به انتقام خون حاج قاسم، بیان کرد: خواهید دید ایرانیان با عزت انتقام فرزند سردار دلها را خواهند گرفت و مردم ولایتمدار ایران کاری خواهند کرد دشمنان هر لحظه بمیرند.

,

وی ضمن دعوت اصلاح‌طلبان به چالش اعلام موضع در زمینه تحریم خبرنگار صدا و سیما، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان اگر به دنبال حیات سیاسی و اجتماعی هستند، اظهار نظر کنند.

,

قدس پور با اشاره به صحبت های دشمنان در خصوص آزادی بیان در جامعه، عنوان کرد اگر دشمنان حرف از آزادی بیان می‌زنند عمل کنند و صرف حرف نباشد و دشمنان نیاید آزادی بیان را به سبک خود تعریف کند.
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه نیاز است برای ازدواج جوانان اقدامات جهادی انجام شود، بیان کرد: برای تسهیل در ازدواج جوانان برنامه‌ریزی‌ها تقویت شود و هر گونه اقدام در این زمینه به اطلاع مردم رسانده شود. 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه