اخبار داغ

آیت الله علماء در خطبه های نماز جمعه:

شهیدسلیمانی مصداق آیه آمنوا و عملوا الصالحات است/ حیات و ممات حاج قاسم مایه خیر و برکت بود

شهیدسلیمانی مصداق آیه آمنوا و عملوا الصالحات است/ حیات و ممات حاج قاسم مایه خیر و برکت بود
امام جمعه شهرکرمانشاه در خطبه های نماز جمعه با اشاره به صدق و اخلاص در رفتار سردار شهید سلیمانی گفت: این شهید بزرگوار مصداق آیه آمنوا و عملوا الصالحات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با رعایت پروتکل های بهداشتی به امامت آیت الله مصطفی علما در مسجدجامع شهر کرمانشاه برگزار شد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرمانشاه ضمن توصیه همگان به تقوای الهی اظهار داشت: همه ۱۲۴ هزار پیغمبر برای هدایت بشر آمده اند.

 آیت الله علما با اشاره به حدیث مَنْ تَمَسّکَ بِهِمْ نَجَا، وَ مَنْ تَخَلّفَ عَنْهُمْ هَوَى گفت: ما نمیتوانیم با هر کسی بیعت کنیم، نباید به حرف هر کسی گوش کنیم مگر اینکه مثل پیغمبران صددرصد الهی و خدایی باشد.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: قرآن کتاب هدایت و روشنگری ما مسلمانهاست، اگر ما پیرو اهل بیت(ع) باشیم مثل حاج قاسم و امام خمینی(ره) از هیچ قدرتی هراس نخواهیم داشت.

وی در بخش دوم خطبه ها به قیام مردم قم در 19 دی اشاره کرد و گفت: هم بصیرت در این حادثه موج میزند، هم دشمن شناسی، و همین قیام و دفاع از امام(ره) زمینه ساز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شد.

آیت الله علما همچنین به 22 دیماه سالروز تشکیل شورای انقلاب اشاره کرد و گفت: شورای انقلاب اسلامی نهادی بود که امام خمینی برای مدیریت انقلاب در داخل ایران در دی‌ماه ۱۳۵۷ تشکیل داد.

 خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: برکت خون سردار سلیمانی مقاومت را در منطقه چندین برابر کرد.

 وی با بیان اینکه خون سردار سلیمانی عظمت بزرگی در دنیا ایجاد کرده گفت: امروز ترامپ‌ها باید به دنبال مکانی امن برای خود باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه حیات و ممات این شهید بزرگوار مایه خیر و برکت بوده است گفت: وضعیت عراق اکنون متفاوت شده و برخی آمریکایی‌ها که در این کشور باقی مانده‌اند خود می‌گویند مستشار هستند و قصد ماندن ندارند.

 خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به صدق و اخلاص در رفتار سردار شهید سلیمانی عنوان کرد: این شهید بزرگوار مصداق آیه  آمنوا و عملوا الصالحات است هر آنچه که نسبت به آن آگاهی داشت در عرصه عمل نمایان می‌کرد و عامل بود؛ به همین دلیل مقام معظم رهبری به صدق و اخلاص او شهادت دادند.

 وی با اشاره به اینکه تمام اقشار جامعه و 12 کشور برای او عزاداری کردند گفت: حاج قاسم نماد امید و اعتماد بود، ایشان شخصیتی الهی و اسلامی و بین المللی داشت.  

آیت الله علما با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند ایشان ملی‌ ترین و در عین حال امتی‌ ترین چهره کشور بود، خاطرنشان کرد: جوانان باید حاج قاسم را الگو قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه