اخبار داغ

در گفت‌وگو با کارشناس مسائل اقتصادی مطرح شد؛

تسهیل تعاملات اقتصادی کشورهای منطقه؛ ثمره بزرگ جبهه مقاومت/ اروپایی‌ها هم مدیون خدمات شهید سلیمانی هستند

تسهیل تعاملات اقتصادی کشورهای منطقه؛ ثمره بزرگ جبهه مقاومت/ اروپایی‌ها هم مدیون خدمات شهید سلیمانی هستند
عبدالمجید شیخی گفت: خدماتی که شهید سلیمانی در راستای رفع بزرگترین فتنه تاریخ در منطقه انجام داد، ثمرات بسیاری به همراه داشت که یکی از این تاثیرات ارزشمند تسهیل شرایط زندگی و ابعاد اقتصادی آن در منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمجید شیخی، کارشناس مسائل اقتصادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، با اشاره به حقانیت جبهه مقاومت در عرصه‌های سیاسی و امنیتی و امتداد آن به حوزه‌های فرهنگی، علمی و به ویژه اقتصادی، در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: خدماتی که شهید سلیمانی در جهت رفع بزرگترین فتنه تاریخ در منطقه انجام داد، ثمرات بسیاری به همراه داشت که یکی از این تاثیرات ارزشمند تسهیل شرایط زندگی و ابعاد اقتصادی آن در منطقه است، به خصوص برای کشورهایی که تحت اشغال دست نشانده های آمریکایی یعنی داعش قرار گرفتند.

وی افزود: خدمات شهید سلیمانی باعث شد که امنیت عمومی و پایداری در منطقه ایجاد شود و دشمن نتواند از این پس جنگ نیابتی راه بیندازد و زیرساخت های کشورها را به این وضعیت تخریب کند، با توجه به این شرایطی که توسط حاج قاسم ایجاد شده مسلما کشورهای منطقه که امروزه می خواهند دست به رونق و فعالیت اقتصادی بزنند، سرمایه گذاری کنند و رفاه عمومی جامعه را افزایش دهند، در شرایط امنی می توانند این اقدام را انجام دهند.

این کارشناس با بیان این که حتی کشورهایی که به داعش کمک کردند، نفهمیدند که داعش قصد تسلط بر آن ها را داشت، اذعان کرد: یکی از برنامه های سپاه سفیانی در آخرالزمان این است که کشور آل سعود را هم اشغال کند، چراکه هدف آن ها فروپاشی نظام اسلامی و استقرار اسلام آمریکایی است. آن ها هیچ رحمی به کویت، عربستان، قطر، یمن، بحرین، امارات، عمان و حتی کشورهای آفریقایی نداشتند و ندارند.

به گفته وی، داعش هنوز در کشورهای سومالی، نیجریه و لیبی، حتی مصر و سودان حضور دارد، آن ها برای این مناطق برنامه داشتند، لذا شهید سلیمانی باعث شد که فتنه بسیار بزرگ آخر الزمانی ریشه کن شود، امروز همه فعالان اقتصادی و تمام دولت ها مدیون خدمات این شهید بزرگوار هستند.

شیخی گفت: اروپایی ها هم مدیون خدمات شهید سلیمانی هستند، چراکه داعش در اروپا نیز نفوذ کرد و آنجا هم کشته گرفت، هنوز هم گاهی آزارهایی برای اروپاییان دارند، خدمات مبارزه با مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی به نفع تمام کشورهاست و همه دنیا مدیون ایران اسلامی و خدمات سپاه پاسداران، سربازان گمنام امام زمان (عج) ارتش و نیروی انتظامی کشورمان است.

وی با اشاره به رونق تعاملات تجاری میان ایران و کشورهای منطقه پس از پیروزی حاصل از نبرد با داعش بیان کرد: اگر این نا امنی با حضور داعش استمرار پیدا می کرد، امروزه نه تنها خبری از مبادلات تجاری نبود، بلکه حیات جوامع هم زیر سوال می رفت و به خطر می افتاد.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: یکی از زیرمجموعه های حیات اجتماعی، حیات اقتصادی است، بنابراین تاکید می کنم که همه مدیون خدمات شهید سلیمانی هستند که امیدواریم با سیدالشهدا (ع) محشور و ذره ای از نور این شهید نصیب ما شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه