اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

اقدام قدرتمندانه سپاه در حمله به عین‌الاسد موجب لگدمال شدن ابهت آمریکا شد

اقدام قدرتمندانه سپاه در حمله به عین‌الاسد موجب لگدمال شدن ابهت آمریکا شد
امان الله علیمرادی گفت: پاسخ قدرتمندانه سپاه پاسداران به آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد یک ضربه مؤثر نظامی و مهمتر از این، ضربه حیثیتی بود که به هیبت ابرقدرتی آمریکا وارد شد و موجب لگدمال شدن ابهت و آبروی دولت ظالم و متکبر آمریکا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به سالروز حمله موکشی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه عین الاسد در سحرگاه هجدهم دی ماه دو سال گذشته با تأکید بر اینکه یوم‌الله یعنی روز مشاهده دست قدرت خداوند در حوادث گفت: در هم‌کوبیدن پایگاه آمریکایی با اصابت موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ایام‌الله است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این که ملتی با چنین قدرت و توان روحی به یک قدرت متکبر و زورگوی عالم سیلی بزند، نشان‌دهنده دست قدرت الهی است و این روز بزرگ نیز جزو ایام‌الله است.

وی بیان کرد: حضور ده ها میلیونی مردم در تشییع و تکریم شهید سلیمانی هم از ایام الله است این حضور و حضور امسال مردم در دومین سالگرد شهادت ایشان، بیعت با خط امام بزرگوار و زنده بودن امام عظیم‌الشأن در میان ملت است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ترور سردار سلیمانی این سرشناس‌ترین و قوی‌ترین فرمانده مبارزه با تروریسم در کل منطقه، موجب رسوایی دولت بی‌آبرویِ آمریکا شد؛ چرا که در ترور این شهید شجاع، رسما اعلام کردند "ما تروریست هستیم" و این اقدام رسوایی آشکار است.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی اظهار کرد: پاسخ قدرتمندانه سپاه پاسداران به آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد  یک ضربه مؤثر نظامی و مهمتر از این، ضربه حیثیتی بود که به هیبت ابرقدرتی آمریکا وارد شد و موجب لگدمال شدن ابهت و آبروی دولت ظالم و متکبر آمریکا است و تنیبه اصلی آنها اخراج از منطقه است و به خواست خدا محقق شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: جلوه‌گر شدن قدرت الهی در پاسخ کوبنده سپاه نتیجه مجاهدت های مخلصانه است و در هر کاری اخلاص باشد، خداوند به آن کار برکت و رشد و نموّ می‌دهد، برکاتش را به همه می‌رساند و ماندگار می‌کند.

وی گفت: این ملت و کشور عزیز به‌ فضل الهی قوی‌تر نیز می‌شود، نه‌ تنها در بعد نظامی بلکه در ابعاد اقتصادی،جهش علمی و فناوری که پشتوانه تحقق این هدف، حضور و صبر و استقامت ملت در صحنه و تلاش و کوشش بی‌ وقفه مسئولان و مردم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه به‌ فضل الهی این ملت و کشور در آینده‌ای نه‌چندان دور به نقطه‌ای برسد که دشمنان حتی جرأت تهدید او را هم پیدا نکنند، اظهار کرد: سپهبد شهید سلیمانی با حضور شجاعانه در صفوف مقدم و خطرناک یکی از مؤثرترین عوامل در شکست عناصر تروریستی مانند داعش و امثال آن در سوریه و عراق بود؛ اما آمریکایی‌ها بدون اینکه جرأت کنند با او در نبرد روبه‌رو شوند، بزدلانه به او که به‌ دعوت دولت عراق در فرودگاه عراق بود حمله کردند و خون مطهر او و همراهانش را بر زمین ریختند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی گفت: سرنوشت روشن منطقه، نجات از سلطه استکباری آمریکا و رهایی فلسطین از حاکمیت بیگانگان صهیونیست است که با همت ملت ها باید زمان رسیدن به این هدف نزدیک‌تر شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: جهان اسلام عوامل تفرقه را بزند و با وحدت علمای دین برای کشف راه‌ حل های اسلامی در سبک زندگی نوین اسلامی و همکاری دانشگاه های اسلامی برای ارتقای علم و فناوری و ساخت زیربناهای تمدن جدید و هماهنگی رسانه‌های اسلامی اقدام کنند.

وی ادامه داد: اصلاح ریشه‌ای فرهنگ عمومی و ارتباط نیروهای مسلح اسلامی برای دور کردن جنگ و تجاوز از منطقه و ارتباط بازارهای اسلامی برای خارج کردن اقتصاد این کشورها از سلطه کمپانی‌های غارتگر و رفت‌ و آمد و سفرهای مردم برای افزایش همزبانی، همدلی، وحدت و دوستی موجب افزایش وحدت و دور شدن از تفرقه است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دنیای اسلام باید صفحه جدیدی بگشاید و وجدان های بیدار و دل های مؤمن، اعتماد به‌ نفس را در ملت ها بیدار کنند و همه بدانند که تنها راه نجات ملت ها، تدبیر و استقامت و نترسیدن از دشمن است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه