اخبار داغ

معاون اجرایی شبکه بهداشت شهرستان شهرکرد تاکید کرد؛

تکمیل واکسیناسیون، بهترین و موثرترین راه مقابله با اومیکرون/ خودمراقبتی هنوز مهم‌ترین فاکتور در پیشگیری از ابتلا است

تکمیل واکسیناسیون، بهترین و موثرترین راه مقابله با اومیکرون/ خودمراقبتی هنوز مهم‌ترین فاکتور در پیشگیری از ابتلا است
معاون اجرایی شبکه بهداشت شهرستان شهرکرد بهترین و موثرترین راه مقابله با اُمیکرون را تکمیل واکسیناسیون و تزریق دوز دوم و سوم واکسن کرونا عنوان کرد و گفت: مردم با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون در سطح شهر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید قنبریان معاون اجرایی شبکه بهداشت شهرستان شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه اُمیکرون با سرعت بسیار زیادی در دنیا در حال گسترش است اظهار کرد: به‌منظور پیشگری از ابتلا، باید اقدامات بسیاری انجام شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی تصریح کرد: درحال‌حاضر 110 کشور دنیا درگیر اُمیکرون هستند و اگر محدودیت‌های هوشمند اجرا شود و ما پایبند به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشیم، می‌توانیم با کمترین آسیب از این دوره عبور کنیم.
قنبریان بهترین و موثرترین راه مقابله با اُمیکرون را تکمیل واکسیناسیون و تزریق دوز دوم و سوم واکسن کرونا عنوان و تاکید کرد: مردم با مراجعه به پایگاه‌های واکسیناسیون در سطح شهر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.
معاون اجرایی شبکه بهداشت شهرستان شهرکرد با اشاره به واکسیناسیون مادران باردار، یادآور شد: این گروه به سبب اینکه دارای شرایط حساسی هستند حتما باید با مراجعه به مراکز واکسیناسیون اقدام به تزریق واکسن کنند.
وی عنوان داشت: دانش‌آموزان به دلیل حضور در مکان‌های پرتردد مانند مدارس به‌منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری دوز دوم و سوم خود را تکمیل کنند.
قنبریان گفت: توصیه می‌شود ضمن تکمیل واکسیناسیون، خودمراقبتی‌ها شامل پرهیز از حضور در دورهمی‌ها و مکان‌های شلوغ، رعایت فاصله اجتماعی، ماسک زدن را نیز در دستور کار خود داشته باشند تا کم‌تر شاهد ابتلای هم‌استانی‌ها به بیماری کرونا باشیم.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه