اخبار داغ

سرلشگر ایزدی:

نام شهید قاسم سلیمانی طوفان به پا کرد/شهید سلیمانی فرزند انقلاب اسلامی بود

نام شهید قاسم سلیمانی طوفان به پا کرد/شهید سلیمانی فرزند انقلاب اسلامی بود
سرلشگر ایزدی گفت: سردار سلیمانی جهاد نفس کرد با اخلاص مورد هدایت خداوند قرار گرفت و در این مسیر خوبی های بزرگی به آن عطا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تهران پرس، سرلشگر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع نارمک اظهار داشت: نام شهید قاسم سلیمانی طوفانی به پا کرد که قاسم سلیمانی خود نمی‌توانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,


وی ادامه داد: امروز در ایام فاطمیه و بزرگداشت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) که قاسم سلیمانی نیز برای این بانوی مظلوم به پهنای صورت اشک می‌ریخت، زیرا عقیده داشت تنها بانویی که در جهان اسلام می‌تواند الگوی همه زنان، مادران و دختران عالم باشد او بود.

سرلشکر ایزدی افزود: خداوند سبحان در قرآن کریم فرمایشی دارد که این چراغ راه رزمندگان اسلام است، نصیحت میکنم برای خدا قیام کنید، برای خدا مجاهدت کنید این بود راه رزمندگان ما.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا بیان کرد: سردار سلیمانی در این راه به حقیقتی که در فکر آن بود رسید،
برای مجاهد راه خدا، مجاهدت انواع مختلفی دارد مانند جهاد با نفس،جهاد و مبارزه با دشمنان و مستکبران، این مسیر، مسیر تعالی انسان است. سردار سلیمانی جهاد نفس کرد با اخلاص مورد هدایت خداوند قرار گرفت و در این مسیر خوبی های بزرگی به آن عطا شد.

وی ادامه داد: سردار عزیز ما سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرزند انقلاب اسلامی است، پیام انقلاب اسلامی به بشریت این است که  مکتب انقلابی مکتبی است که درآن انسانهایی ساخته میشوند که این انسان ها از لحاظ منش، روش، اخلاق و رفتار از شرایطی برخوردار هستند که بشریت آن را قبول دارد و از لحاظ عملکرد و ساختار وجودی دارای برکت هستند هرجایی که می‌روند در آنجا منشأ یک اتفاقات مدرن هستند.

سرلشگر ایزدی افزود: سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی افکار مختلفی داشت و رهبر انقلاب می‌گوید که بزرگداشت شهیدان بزرگداشت ارزش های متعالی است که آن شهید در راهش جان خود را فدا کرده است و شهید سلیمانی به آن حقیقت رسید.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه