اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

آمریکا اراده نظام اسلامی را در انتقام سخت درک کرده است/ شهادت حاج قاسم؛ نقطه پایان آمریکا در منطقه

آمریکا اراده نظام اسلامی را در انتقام سخت درک کرده است/ شهادت حاج قاسم؛ نقطه پایان آمریکا در منطقه
ناصری موحد گفت: شهادت حاج قاسم نقطه آغازی بر پایان حضور آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا است و اکنون بساط شرارت آمیز آنها در حال جمع شدن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس اظهار کرد: جبهه مقاومت از افتخارات انقلاب اسلامی است و حاج قاسم و ابومهدی و سایر شهدای محور مقاومت با اتکا به نیروی خداوندی و به برکت ایمان و اخلاص توانستند توطئه‌های شوم جبهه استکبار را که سالها برای این منطقه برنامه ریزی کرده بودند نقش بر آب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را یک اشتباه محاسباتی بزرگ ایالات متحده برشمرد و افزود: وقتی سیاستمداران آمریکایی اراده ملت ایران و نظام را در انتقام سخت به درستی درک کردند بارها با پیام های متعدد از طریق کشورهای مختلف در گام نخست تهدید می کردند که چنانچه اقدامی تلافی جویانه انجام شود پاسخ خواهند داد، اما در ادامه گفتند تحریمهای بعد برجام را لغو می کنیم، اما با پاسخ کوبنده موشکی ایران به عین الاسد که بیش لز ۱۲۰ کشته برجای گذاشت مواجه شدند.

,

ناصری موحد بیان داشت: حاج قاسم سردار مبارزه با تروریسم بین المللی و سیدالشهدای جبهه مقاومت شد و این امنیت، اقتدار و عزت مرهون تلاش های مجاهدانه او و همرزمان شهیدش است.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: شهادت حاج قاسم نقطه آغازی بر پایان حضور آمریکایی ها در منطقه غرب آسیا است و اکنون بساط شرارت آمیز آنها در حال جمع شدن است.

,

وی خاطر نشان کرد: همانطور که انقلاب اسلامی آمریکایی ها را از کشور اخراج کرد، خون بهای حاح قاسم و شهدای محور مقاومت بی شک به زوال ایالات متحده از منطقه منجر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه