اخبار داغ

عضو جمعیت دفاع از ملت فلسطین :

سردار سلیمانی خنثی کننده طرح‌های شوم امریکا در منطقه بود/ لزوم مجازات آمران و عاملان شهادت حاج قاسم

سردار سلیمانی خنثی کننده طرح‌های شوم امریکا در منطقه بود/ لزوم مجازات آمران و عاملان شهادت حاج قاسم
آبشناس گفت: رژیم صهیونیستی و دولت ایالات متحده که در جریان ترور سردار سلیمانی دخیل بودند، باید در محاکم بین المللی به عنوان جنایتکار جنگی محکوم شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عماد آبشناس، کارشناس مسائل بین الملل و عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس، با اشاره به اهداف امریکا از اشغال کشورهای منطقه و تجزیه آنها بر مبنای نقشه برنارد لوئیس عنوان کرد: در ماجرای حمله داعش به سوریه و چه در ماجرای عراق و جلوگیری از تجزیه آن و جدایی کردستان شاهد هستیم سردار سلیمانی با درایت و سیاستی که داشت، توانست خط جبهه مقاومتی را ایجاد کند که در مقابل امریکایی ها و سیاست آنها در منطقه مقاومت کنند و اجازه ندهند امریکایی ها این سیاست را به نتیجه برسانند .

کارشناس مسائل بین الملل بیان کرد: در نهایت امریکایی ها دیدند که سردار سلیمانی، مزاحم همه نقشه هایشان در منطقه است و طرح های شومشان در منطقه با وجود این سردار مقاومت محقق نخواهد شد، به همین دلیل تصمیم به ترور او  گرفتند و این اتفاق فاجعه بار رخ داد.

عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین بیان کرد: شهید سلیمانی یک فرد نبود بلکه یک جریان بود و اینطور نیست که با شهادت او خط و مشی و جریان او متوقف شود. قطعا این مسیر سردار ادامه خواهد داشت.

آبشناس با بیان اینکه سردار سلیمانی عاشق شهادت بود و نهایتا به این آرزوی خود نیز رسید، بر لزوم انتقام خون سردار سلیمانی تاکید کرد و گفت: از طرفی دیگر ما به عنوان کشور ایران یک وظیفه داریم و آن خونخواهی و انتقام گرفتن برای خون ایشان و کشاندن مسببان این مسئله به دادگاه های بین المللی و محکوم کردنشان به عنوان جنایتکاران جنگی است.

وی ادامه داد: طبیعتا ایران اکنون پیگیر این مسئله است و هنوز هم در مسئله انتقام گیری هستند، بنده اطلاعات زیادی از نظر امنیتی ندارم اما بر اساس شنیده ها همه آنهایی که در عملیات ترور دخیل بودند یک به یک درحال شکار شدن هستند؛ به تعبیری این انتقام گرفتن دیر یا زود دارد اما سوخت و ساز ندارد و همه شکار خواهند شد و به سزای عملشان خواهند رسید.

عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین در خاتمه خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی و دولت ایالات متحده که در این جریان دخیل بودند، باید در محاکم بین المللی به عنوان جنایتکار جنگی محکوم شوند و افرادی هم که دستورات را صادر کردند مانند ترامپ ملعون، بایستی به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شوند.

 
انتهای پیام/میثم ترکیان
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه