اخبار داغ

تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل:

حمله به عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را به هم ریخت

حمله به عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را به هم ریخت
تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل گفت: حمله به عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را به هم ریخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "قدرت اله نیاصادق"،  تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگارایلام بیدارگفت: شهید سلیمانی بک فرد نبود بلکه یک مکتب بود که امروز به سمبل مقاومت تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: حاج قاسم در جبهه های نبرد علیه باطل توانست با فعال سازی محور مقاومت کشورهای استکباری را با به عقب براند و این امروز به یک مطالبه برای بیرون راندن این کشورها شده است.

,

نیاصادق در ادامه گفت: محور مقاومت امروز توانسته پاسخ محکمی به استکبار بدهد تا آن ها را مجبور کند از منطقه خارج کند.

,

تحلیلگر ارشد مسائل بین الملل بیان داشت: شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی خطرناک تر است و این امر موجب شده تا در دنیا مکتب شهید سلیمانی به عنوان یک راهبرد برای ملت های آزادی خواه مورد مطالبه قرار گیرد.

,

نیاصادق خاطرنشان کرد: حمله به عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا و همدستانش را به هم ریخت و باعث شد تا افول آمریکا و جبهه استکبار بیشتر نمایان شود  و این کشور رفته رفته از کشورها خارج می شود تا جایی که امروز کشورهای آزاده دنیا خواستار خروج کشورهای استکباری از مرزهای خود هستند.

,

وی یادآورشد: امروز ایران اسلامی درامنیت کامل به سر برده و دشمنان جرات نزدیک شدن به آن را ندارند و امنیت منطقه خاورمیانه با امنیت ایران گره خورده و برای هر برنامه ریزی حضور ایران ضروری است.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه