اخبار داغ

ساعت به وقت ۱۸ دی‌ماه؛

سیلی تهران شوکت واشنگتن را درهم شکست

سیلی تهران شوکت واشنگتن را درهم شکست
با شلیک ۱۳ موشک فاتح و قیام، به سمت عین الاسد، پایگاه آمریکا در عراق، پژواک سیلی جمهوری اسلامی ایران به آمریکا با این غرش موشک ها و حذف داعش جهانی و شوکتش در هم شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس پس از گذشت حدود ۱۲۰ ساعت از جنایت آمریکا در ترور حاج قاسم سلیمانی سردار رشید امت اسلام، وعده صادق مسئولان جمهوری اسلامی ایران برای نواختن سیلی محکم در پایگاه آمریکایی عین‌الاسد،استان الانبار واقع در غرب عراق با اصابت 13موشک فاتح و قیام و تلف شدن ده ها نظامی تروریست آمریکایی تحقق یافت تا این شلیک ها فقط یک سیلی نه انتقام سخت باشد و تروریست ها همانگونه که مسئولان و فرماندهان نظامی ایران بارها عنوان کرده باید منتظر انتقام سخت باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

اقدام افتخار آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن پایگاه تروریست های آمریکایی آنها را بیشتراز شکست داعش در منطقه شوکه کرد و هیمنه پوشالیشان را برای جهان برملا کرد تا پژواک سیلی انقلاب برای سومین بار توسط ایرانی ها به استکبار طنین انداز شود.

,

آمریکایی های تروریست قبلا 2 بار دیگر از انقلاب اسلامی ایران سیلی خورده بودند و هیمنه آنها در پیروزی انقلاب و تسخیر لانه جاسوسی در تهران فرو ریخته بود تا پیش زمینه ای برای انتقام سخت باشد و باید هرلحظه منتظر باشند.

,

تصمیم به کور کردن چشم شیر (پایگاه عین‌الاسد) پیام مهمی از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای جهان بود که ایران بدون هیچ‌گونه تردید و ملاحظه‌ای پاسخ جنایت آمریکا را خواهد داد و علاوه بر اثبات حقانیت سیاست‌های منطقه‌ای ایران زمینه کاهش حضور و خروج آمریکا از منطقه را فراهم کرد.

,

شوکت واشنگتن و خطوط قرمز آمریکا با در هم کوبیدن عین الاسد در هم شکست و از نظرروانی به جهان نشان داد مانعی برای هدف قرار دادن آمریکاییها در هر زمان و مکانی وجود ندارد و حالا این مردم ایران هستن که چشم انتظار انتقام سخت خون به ناحق ریخته سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه