اخبار داغ

نادعلی :

شهید سپهبد سلیمانی، سرباز ولی خدا بود/ مکتب سلیمانی، تصویر کاملی از امام خمینی(ره)

شهید سپهبد سلیمانی، سرباز ولی خدا بود/ مکتب سلیمانی، تصویر کاملی از امام خمینی(ره)
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مهم‌ترین و کامل‌ترین تصویر مکتب امام راحل(ره) همین مکتب حاج قاسم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تهران پرس با بیان اینکه صحبت کردن در خصوص شهید بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی کار ساده‌ای نیست، اظهار کرد: هر یک از ما با نگاه محدود خود ابعاد اندکی از شخصیت و منش این شهید بزرگوار را شاهد هستیم.
 
وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب از روحیه، منش و رفتار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب یاد می‌کنند؛ این امر بیانگر ابعاد نامحدود این شهید بزرگوار است.

سخنگوی شورای شهر تهران وی با اشاره به مهمترین ویژگی شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: مهمترین ویژگی که از حاج قاسم یک مکتب می‌سازد، این است که طی چند سال اخیر توانستیم یک بسته کامل و بی نظیر از مکتب اسلام ذخیره کنیم و آن در دسترس همگان قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین و کامل‌ترین تصویر مکتب امام راحل(ره) همین مکتب حاج قاسم است، افرود: مکتب شهید سلیمانی همان مکتب امام خمینی رحمه الله علیه است.

نادعلی با بیان اینکه “سرباز” آخرین عنوانی بود که حاج قاسم سلیمانی، سپهبد شهید پاسدار برای قبر و قیامت خود ذخیره کرد، اظهار کرد: سرباز کامل ترین عنوانی است که می توان برای ایشان استفاده کرد، شهید سلیمانی سرباز ولی خدا بود. این عنوان بیانگر خدمت خالصانه و بی‌منت ایشان به مردم است. شهید سلیمانی نه تنها به مردم روستا، شهر و کشور خود بلکه نسبت به مردم همه امت اسلامی و جهان و احساس مسئولیت می کرد.

نادعلی گفت: مردی در این سن و سال با مو و محاسن سفید لحظه‌ای در این کشور و لحظه‌ای بعد در کشور دیگر بود و از برق نگاه او دشمن و به خود هراس راه می داد و این نگاه منجر به ایجاد امنیت ملتهای تحت ستم شد.

این عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه این روزها حاج قاسم سلیمانی بیش از زمان زنده بودن ظاهری خود در کنار مردم حضور دارد اظهار کرد: امروز حاج قاسم در دل همه امت اسلامی چه شیعه و چه سنی حاضر و موثر است و منجر نزدیکی دلها به هم شد.

وی در پایان گفت: قاسم در بحث هایی مثل گروه‌های سیاسی ، جناح ها ، قشر های مختلف اجتماعی چه باحجاب و چه بی حجاب الگوی خوبی برای مسئولین است. ما امروز خوشحال هستیم در هوایی تنفس می کنیم که روزی این شهید ‌بزرگوار در آن تنفس می کردم و خوشحالم که کماکان او به ما نگاه می کند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه