اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس مطرح کرد؛

آزادی بیان در شبکه‌های اجتماعی خارجی ادعایی بیش نیست/ قطعا از هر هشتگی که یادآور حاج قاسم باشد، حمایت می‌کنیم

آزادی بیان در شبکه‌های اجتماعی خارجی ادعایی بیش نیست/ قطعا از هر هشتگی که یادآور حاج قاسم باشد، حمایت می‌کنیم
یوسفی گفت: اقدام اخیر اینستاگرام نشان می‌دهد حتی بعد از شهادت حاج قاسم نیز از اسم و تصویر سردار شهیدمان آنقدر می‌ترسند که اقدام به حذف آن می‌کنند و فقط ادعای دموکراسی و آزادی بیان دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با اشاره به اقدام اخیر اینستاگرام نسبت به حذف نام هشتگ قهرمان (Hero#)، تصریح کرد: این اقدام علیه آزاد مردی که منشا خیر و ثبات و امنیت در منطقه بود، به نوعی روحیه برتریت و ددمنشانه مدعیان حقوق بشر را می‌رساند.

نماینده مردم اهواز ادامه داد: آن روزهایی که داعش منطقه را مورد تاخت و تاز قرار داده بود، فضای اینستاگرام و برخی شبکه‌های اجتماعی دیگر فیلم جنایت این گروه تروریستی را به صورت مستقیم و زنده پخش می‌کرد همچنان که در واقعه تروریستی اهواز نیز به فاصله زمانی کوتاهی توسط این بنگاه‌های شایعه پراکنی این واقعه پوشش داده می‌شود و با عامل تروریستی آن مصاحبه صورت می گیرد.

یوسفی تاکید کرد: اقدام اخیر شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام نشان می‌دهد حتی بعد از شهادت حاج قاسم نیز از اسم و تصویر سردار شهیدمان آنقدر می‌ترسند که اقدام به حذف آن می‌کنند و فقط ادعای دموکراسی و آزادی بیان دارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه هر کسی بخواهد این چراغ آزادگی که با فطرت انسان‌ها در ارتباط است، خاموش کند، قطعا نخواهد توانست، بیان کرد: قطعا هر هشتگی که مردم را یاد حاج قاسم بیندازد، مانند پویش #هیرو و #پدر، با افتخار به او می‌پیوندیم.

یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: در طول تاریخ بشریت نیز بزرگان و سردمداران دینی وجود داشتند که علی رغم تلاش برخی برای نادیده گرفتن آنها، اما همچنان و بعد از قرن‌ها نامشان در تاریخ مانده است همچنان که شاهدیم بسیاری از سردمداران ظالم و غاصب به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند اما محور مقاومت با ثبات و با وجود نیروهای مقاومت در منطقه مانده و رویش‌های جدیدی اتفاق افتاده است.


انتهای پیام/الف
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه