اخبار داغ

وقتی زور آب بر زیرساخت‌ها می‌چربد؛

بارندگی ۲۰۰ میلیارد ریال به راه‌های شمال سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

بارندگی ۲۰۰ میلیارد ریال به راه‌های شمال سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: بارندگی‌های شدید چند روز اخیر ۲۰۰میلیارد ریال به راههای ارتباطی تحت پوشش این اداره کل در شمال استان خسارت وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب کرد در گفت وگو با عصرهامون  با اشاره به خسارت ۲۰۰میلیارد ریالی باران به راه‌های شمال سیستان وبلوچستان، بیان کرد: بیشترین خسارت وارده این مدت به محورهای مواصلاتی نهبندان- سفیدآبه و میل نادر- سفید آبه اختصاص دارد.

وی ادامه داد: همزمان با هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی در سیستان و بلوچستان ۳۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری این اداره کل با بکارگیری ۱۸۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین با تعداد ۳۳۵ راهدار به منظور روان سازی ترافیک، اطمینان از تردد ایمن رانندگان و مسافران و امداد رسانی در محورهای مواصلاتی شمال استان مستقر و به ارائه خدمت پرداختند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه ، کلیه محورهای مواصلاتی شمال استان  به جز محور میل نادر به سفید آبه که همچنان مسدود است ،باز و تردد در آنها امکان پذیر است، گفت:  امیدواریم با توجه به تدابیر اتخاذشده برای زمستان امسال، شاهد هیچ مشکلی در تردد در محورهای استان نباشیم.

کرد خاطر نشان کرد: آگاهی از آخرین وضعیت راههای سیستان و بلوچستان، شرایط راههای مسدود و بازگشایی شده، محدودیت های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافرت بهینه بین شهرها از جمله اطلاعاتی است که مردم می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ به آنها دست یابند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون  ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه