اخبار داغ

نماینده یزد، اشکذر و بخش ندوشن:

دشمن تقاص ترور شهید سلیمانی را پس خواهد داد/درماندگی آمریکا و صهیونیست‌ از فهم سیاسی «حاج قاسم»

دشمن تقاص ترور شهید سلیمانی را پس خواهد داد/درماندگی آمریکا و صهیونیست‌ از فهم سیاسی «حاج قاسم»
محمدصالح جوکار گفت:قطعا تقاص ترور خبیثانه شهید سلیمانی را ترامپ و تمامی عوامل آن در همین دنیا پس خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد اشکذر و بحش ندوشن در مجلس شواری اسلامی، صبح امروز در امامزاده سید زکی الدین(ع) دهنو یزد و دیدار با جمعی از مردم این منطقه اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) با خطبه‌ها و سخنرانی‌های خود به ویژه در خطبه فدکیه، چهره منافقین و منحرفین را آشکار ساخت؛ آن حضرت در دوران کوتاه زندگی خویش توانستند کارهای بزرگی را انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی تصریح کرد: در تنگنا قراردادن و اهانت به آن حضرت و نهایتا شهادت ایشان جنایت‌های مختلفی بود که از سوی منافقین و منحرفین در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از رحلت نبی مکرم اسلام رخ داد.

,

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز و پس از گذشت بیش از 13 قرن یک سربازی از میان این ملت و دوست داران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به پا می‌خیزد و با خودساختگی و یک عمر تلاش خود  منتقم خون حضرت زهرا(س) شده است.

,

جوکار با بیان اینکه این سردار عزیز آمده که رسواگر استکبار جهانی و تمام افرادی شود که به امامان ما ظلم کردند گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توانست با حرکت جهانی در میان ملل اسلامی و گره زدن امامت و ولایت و جمع کردن افرادی که دل سوخته داشتند و می‌خواستند روزی به وحدت دست پیدا کنند و بتوانند پاسخ جنایت‌های آمریکا و عیادی‌اش در منطقه را بدهند، این آرزوی بزرگ را محقق کرد.

,

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس، در ماموریت جنوب شرق کشور و در مقابله با اشرار لحظه ای آرام ننشست تا از کشور و ملت خود دفاع کند و آنگاه که در حمایت از مظلومان تاریخ در غرب آسیا ماموریت یافت هم لحظه ای آرام نداشت تا به مردم مظلوم کمک کرده و حق آنها را از استکبار جهانی بگیرد.

,

وی با تاکید بر اینکه وجود حاج قاسم سلیمانی هراس بر دل آمریکا و رژیم صهیونیستی و عیادی آنها می انداخت تصریح کرد: بارها تلاش کردند که در میدان نبرد حاج قاسم سلیمانی را ترور کنند ولی نتوانستند؛ آن زمانی که حرم مطهره حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) در خطر بود ایشان در آنجا حاضر بود و شر تروریست ها را از جامعه اسلامی کم کرد.

,

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تروریست‌ها آمده بودند انتقامی که نتوانستند در صدر اسلام از نبی مکرم اسلام(ص) بگیرند از شیعیان امیرالمومنین(ع) بگیرند خاطرنشان کرد: داعشی‌ها دست پروردگان آمریکا و صهیونیست و سعودی‌ها بودند ولی حاج قاسم سلیمانی این مرد شجاع و مدبر به مردم قول راسخ داد که تا سه ماه دیگر اثری از داعش در این دنیا نخواهد بود و این قول خود را عملی کرد.

,

جوکار با تاکید بر اینکه دادن چنین قولی اهمیت بسیاری دارد تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هم یک چهره نظامی و هم یک چهره نخبه امنیتی و اطلاعاتی بود و علاوه بر روحیه نظامی خود، چهره ای مردمی و مهربان با مردم و به ویژه محرومان داشت و همانطوری که در دل دشمنان ترس او وجود داشت، مهر او هم در دل محرومان جامعه وجود داشت.

,

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هرجایی که صدای مظلومیت شخصی بلند می‌شد حاج قاسم برای کمک به او می‌رفت گفت: برای او هیچ تفاوتی نداشت که این شخص مسلمان است یا غیر مسلمان و صرفا برای او اهمیت داشت که از مظلومان حمایت کند.

,

وی بصیرت بالای حاج قاسم سلیمانی را نشات گرفته از خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا(س) و زندگانی اباعبدالله الحسین(ع) دانست و افزود: حاج قاسم تمامی معادلات و اتفاقات سیاسی را به صورت کامل درست تشخیص می‌داد و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را با این بصیرت و فهم سیاسی خود درمانده و وامانده کرده بود.

,

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی به مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر این شهید والامقام در طول تاریخ بی نظیر بود و چنین تجمعی را تاریخ به خود ندیده است.

,

جوکار با بیان اینکه دشمن به خوبی تشخیص داده بود که در مقابل نمی‌تواند حاج قاسم را حذف کند به همین دلیل ناجوانمردانه و در توطئه خبیثانه خود از پشت به او حمله کرده و به شهادت رساندند گفت: این یک توطئه خبیثانه‌ای بود که در راس آن ترامپ جنایتکار قرار داشت و قطعا تقاص این اقدام خبیثانه را ترامپ و تمامی عوامل آن در همین دنیا پس خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه