اخبار داغ

«دست فرمون» به فینال نزدیک می‌شود

«دست فرمون» به فینال نزدیک می‌شود
مسابقه «دست فرمون» با ۱۶ گروه امدادی و ۱۶ راننده برتر «باشگاه اتومبیلرانی» رقابت‌ها را برای رسیدن به نیمه‌نهایی آغاز می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله چهارم مسابقه «دست فرمون» به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم و با اجرای کامران تفتی مسابقات خود را آغاز کرد و قرار است در هشت شب مدعیان نیمه‌نهایی و حضور در فینال در این مرحله به رقابت بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مرحله از مسابقات «دست فرمون» با حذف ۴ گروه، ۱۶ تیم امدادی و همچنین از ۴۰ راننده راه یافته به مرحله گذشته، ۱۶ راننده برتر «باشگاه اتومبیلرانی» رقابت‌ها را آغاز می‌کنند.

,

مسابقه «دست فرمون» که در سومین فصل خود در ۲ بخش «گروه‌های امدادی» و «باشگاه اتومبیلرانی» برگزار می‌شود در شب‌های پیش رو وارد مراحل حساسی می‌شود و شرکت‌کنندگان حاضر برای حضور در فینال مسابقات رقابت می‌کنند.

,

مرحله چهارم این مسابقه نیز مانند مراحل پیشین خود با تغییر طراحی پیست روبرو است و رانندگان «دست فرمون» به ویژه موتورسواران چالش‌های جدیدی را در پیست تجربه خواهند کرد.

,

بهنام صفاریان طراح پیست مسابقه و کارشناس اتومبیلرانی و محسن معصومی نیز کارشناسی بخش موتورسیکلت «دست فرمون» را برعهده دارند.

,

مسابقه «دست فرمون» شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه