اخبار داغ

نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر:

حمله به پایگاه عین الاسد هیمنه آمریکا را شکست/ نمایشِ قدرت فنی و تاکتیکی ایران در حمله به پایگاه آمریکا

حمله به پایگاه عین الاسد هیمنه آمریکا را شکست/ نمایشِ قدرت فنی و تاکتیکی ایران در حمله به پایگاه آمریکا
بیگی گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی تمام کشانی که دلشان برای ایران و انقلاب می‌تپد منتظر واکنش بودند که این حمله موشکی رخ داد؛ حمله به پایگاه عین الاسد هیمنه و ابهت ساختگی آمریکا را از بین برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علیرضابیگی در گفت‌وگو با آناج در خصوص دستاوردهای حمله به عین الاسد اظهار داشت: بعد از شهادت سردار سلیمانی جمهوری اسلامی‌طبیعتا باید خشم و غضب خودش را از کاری که آمریکا مسئولیت آن را صراحتا قبول کرده بود، نشان می‌داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی‌با حمله به پایگاه نظامی‌آمریکا هم باعث شد که دل مردم ایران خنک شود و هم برتری تکنیکی و فنی خود را به رخ کشورهای جهان کشید.

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر تصریح کرد: اینکه جمهوری اسلامی‌این تعداد موشک روانه عین الاسد کرده و آمریکایی‌ها هم با وجود اطلاع از طریق مقامات آمریکایی فقط نظامی‌ها را در پناهگاه جا داده و حتی با یکی از این موشک‌ها مقابله نکردند، قدرت فنی و تکنیکی موشک‌های جمهوری اسلامی‌ایران را نشان داد.

,

وی با بیان اینکه حمله به پایگاه آمریکایی بی سابقه بود، گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی تمام کشانی که دلشان برای ایران و انقلاب می‌تپد منتظر واکنش بودند که این حمله موشکی رخ داد؛ حمله به پایگاه عین الاسد هیمنه و ابهت ساختگی آمریکا را از بین برد و هم آثار داخلی و هم بین المللی داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه