اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

حمله به عین الاسد یک سیلی بود/ به برکت خون حاج قاسم، پایان هژمونی آمریکا در منطقه آغاز شده است

حمله به عین الاسد یک سیلی بود/ به برکت خون حاج قاسم، پایان هژمونی آمریکا در منطقه آغاز شده است
ابوالفضل صدقی گفت: حمله موشکی ایران به عین الاسد یکی از مهمترین پایگاه های نظامی دشمن، مقدمه انتقام سخت ایران بوده و خروج اشغالگران از منطقه پایان آن خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ در آستانه سالگرد انتقام سخت و سیلی محکم به دشمنان و استعمارگران قرار داریم، اقدامی که توجه تمام رسانه های جهان را به خود جلب کرد، این حمله کوبنده و مقتدرانه در پاسخ به جنایت تروریستی دولت آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت آن، یعنی در پاسخ به جنایت ترور سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس انجام شد و خسارت سنگینی را به نیروهای تروریستی آمریکا در عراق تحمیل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ابوالفضل صدقی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به اهمیت اقدام شجاعانه حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد گفت: این موضوع نشان دهنده عظمت و اقتدار، نیروهای مسلح و ملت جمهوری اسلامی و مؤید آن است که ایران از هیچ کشوری در جهان واهمه ای ندارد.

,

این کارشناس سیاسی در ادامه با بیان اینکه اقدام نظامی ایران در تاریخ ثبت خواهد شد، اذعان کرد: این حمله باعث تضعیف و کاهش اعتبار آمریکا در جهان شده و از سوی دیگر نشانه بزرگی از آغاز شمارش معکوس برای پایان هژمونی آمریکا بر جهان و افول سلطه تک قطبی از سوی کشور تروریست پرور آمریکا است.

,

وی با اشاره به بیاناتی از رهبر انقلاب مبنی بر اینکه حمله به عین‌الاسد یک سیلی بود و انتقام همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: دشمن گمان می کرد با شهادت سلیمانی به هدف شوم خود دست خواهد یافت، اما برخلاف تصور آنها امروز هزاران سلیمانی تشنه انتقام هستند، که این ترس از انتقام خواب راحت را از دشمنان و در راس آنها آمریکا گرفته است.

,

صدقی با اشاره به اینکه اقدام جسورانه ایران آغاز تحولات نوینی  در جغرافیای منطقه برای یک انتقام گیری سخت از استعمارگران خواهد شد، افزود: حمله موشکی ایران به عین الاسد یکی از مهمترین پایگاه های نظامی دشمن، مقدمه انتقام سخت ایران بوده و خروج اشغالگران از منطقه پایان آن خواهد بود.

,

این کارشناس سیاسی در پاسخ به سوال خبرنگار مرآت مبنی براینکه چرا سران ایالات متحده در مورد خسارات ناشی از حمله ایران به پایگاه عین الاسد، دروغ پردازی می کنند، بیان کرد: این ادعاهای استعمارگران، موید ناتوانی دولت‌ تروریستی آمریکا در مبارزه با جمهوری اسلامی ایران است و البته از سوی دیگر هدف ایران از حمله نظامی به رخ کشیدن توان نظامی بوده و قطعا تلفات انسانی مد نظر نبوده است.

,

وی در نهایت با تاکید بر اینکه شهادت سردار دلها به اعتراف خود استعمارگران اشتباهی بزرگ بوده است که مرتکب شده اند، ادامه داد: آنها در تصورات باطل خود گمان می کردند که با حذف فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، ایران در آستانه نابودی قرار می گیرد، اما به برکت خون حاج قاسم تمام معادلات آنها برهم خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه