اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

حمله به عین الاسد قدرت نظامی آمریکا را زیر سوال برد

حمله به عین الاسد قدرت نظامی آمریکا را زیر سوال برد
آیت الله دیرباز گفت: حمله نظامی سربازان رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه تروریستی عین الاسد قدرت نظامی آمریکا را در منطقه و جهان زیر سوال برد و به نوعی پوشالی بودن این قدرت را به اثبات رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله عسکر دیرباز در گفت و گو با اروم نیوز، بیان کرد: تا زمان انجام این عملیات کسی جرات نکرده بود به این شکل یکی از پایگاه‌های مهم آمریکا در منطقه را مورد حمله قرار دهد، و این حمله نشان داد که دوران یکه تازی تمام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی ادامه داد: سربازان رشید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنیا نشان دادند که ذره‌ای با کسی تعارف ندارند و اگر کسی قصد تحرک را در منطقه داشته باشد با پاسخ دندان شکن روبرو می‌شود.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف قرار دادن یک پایگاه مهم آمریکایی برای نخستین بار و استفاده از موشک‌ با دقت بالا و نقطه زن یک پیام مهم برای دنیا داشت و آن هم تغییر موازنه قدرت در منطقه بود.

,

آیت الله عسکر دیرباز بیان کرد: همانطور که جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده هدف ما ایجاد و حفظ امنیت و ثبات در منطقه است و سلاح‌های ما هم جنبه بازدارندگی دارند.

,

وی اضافه کرد: حمله به پایگاه عین الاسد نشان داد که ما اگر بخواهیم در مدت زمان کوتاهی کاری توانایی پاسخ دادن به تروریست های آمریکایی را در منطقه و در هر نقطه از جهان را داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه