اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه:

حمله به عین الاسد غلوآمیز بودن امکانات نظامی آمریکا را نشان داد

حمله به عین الاسد غلوآمیز بودن امکانات نظامی آمریکا را نشان داد
رحیمی گفت: حمله موشکی ایران به عین الاسد که پایگاهی با سیستم‌های ضد موشکی پیشرفته است به نوعی نشان از غلوآمیز بودن امکانات نظامی و آسیب پذیر بودن آنها داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن رحیمی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، بیان کرد: همچنین این حمله خبر از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در این زمینه را داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز،,  ,

وی تاکید کرد: حمله به عین الاسد ثابت کننده اقتدار نظامی ایران و اثبات عملی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی بود.

,

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه، گفت: بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط سرویس‌های اطلاعاتی و خبری، عین الاسد یکی از مهمترین پایگاه‌های آمریکای جنایتکار و اشغالگر در کشور عراق بوده و بیشترین تمرکز را در بین پایگاه های نظامی داراست.

,

حجت الاسلام رحیمی اظهار داشت: دوران اینکه آمریکا زور بگوید و ما رفتار منفعلانه همراه با ترس از قدرت نظامی ابر قدرت‌ها را داشته باشیم تمام شده است و حمله به عین الاسد در واقع عملی کردن آن وعده بود تا دشمن با تمام وجود جرأت را در وجود ایران و ایرانی لمس کند.

,

وی بیان کرد: تحلیل‌های شبکه‌های خبری جهانی و سیاست مداران شرق و غرب از قدرت موشکی ایران و آسیب پذیری نیروی نظامی آمریکا به خوبی نشان دهنده عمق تاثیر این حمله بود.

,

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه،  اضافه کرد: تبدیل یک کشور به قدرت منطقه‌ای و جهانی مؤلفه‌های زیادی دارد، از جمله پیشرفت علمی، اقتصادی و یکی از مهمترین این عوامل اثر گذار، داشتن قدرت بازدارندگی نظامی است.

,

حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر اینکه، با هرکسی باید با زبان خودش سخن گفت، اضافه کرد: انتقام سخت هم‌چنان‌که در تعابیر مقام معظم رهبری نیز بیان شده است قطع دست استعمار و استکبار از منطقه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه