اخبار داغ

امام جمعه چهاربرج:

حمله موشکی به عین الاسد نشان از اقتدار ایران است

حمله موشکی به عین الاسد نشان از اقتدار ایران است
جلالی گفت: عملیات حمله به پایگاه آمریکا در عین الاسد نشانگر اقتدار واقعی جمهوری اسلامی ایران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت الاسلام اصغر جلالی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به سالروز نخستین سیلی انتقام و حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی در عراق، اظهار کرد: عملیات حمله به پایگاه آمریکا در عین الاسد نشانگر اقتدار واقعی ایران اسلامی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز ,

امام جمعه چهاربرج افزود: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که هم توان و هم شجاعت و جرأت جواب به هرگونه شیطنت علیه نظام جمهوری اسلامی را دارد.

,

وی با بیان اینکه پیش از کشوری جرات حتی شلیک یک گلوله به سربازان آمریکایی نداشت، گفت: این اولین بار بود که کشوری به صورت مستقیم پایگاه‌های آمریکا را مورد هدف قرار داد و نشان از اقتدار ایران بود‌.

,

حجت الاسلام جلالی تصریح کرد: پیام دیگر این حرکت به رژیم منحوس اسرائیل و همپیمانان آنها در منطقه بود که ما شاخ یاوه گویان آمریکا را شکستیم، شما که عددی نیستید .

,

وی با بیان اینکه همه کشورها و مخصوصاً معاندین پیام این موشک باران را گرفتند، اظهار کرد: دوران بزن در رو تمام شده و هر شیطنت دشمنان با پاسخی دندان شکن مواجه خواهد شد.

,

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه جزء معیارهای اسلامی این نظام مقدس است که حتی الامکان از کشتار انسانی بکاهد، گفت: در این عملیات هم کشتار، هدف عملیات نبود، هدف ایجاد ثبات و حفظ امنیت در منطقه و در واقع نخستین سیلی انتقام بود.

,

وی با اشاره به اینکه سپاه مقتدر بداند مردم ایران عزیز همیشه پشتیبان آنهاست، افزود: این حرکت سپاه خواسته تمام مردم ایران و مردم آزادیخواه جهان بود که به دنبال این حمله سپاه موج شادمانی در میان مردم ایران و حتی جهان به وجود آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه