اخبار داغ

بزرگترین فروشگاه شیلنگ و تجهیزات پنوماتیک و هیدرولیک در کشور

بزرگترین فروشگاه شیلنگ و تجهیزات پنوماتیک و هیدرولیک در کشور
شیلنگ‌های هیدرولیک اصلی‌ترین بخش عملکرد سیستم هیدرولیک هستند و برای نصب این سیستم‌ها باید به طور جدی در خرید آنها دقت به خرج دهید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیلنگ فشار قوی هیدرولیک یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که وظیفه انتقال سیال و فشار را بر عهده دارد. شیلنگ‌های هیدرولیک اصلی‌ترین بخش عملکرد سیستم هیدرولیک هستند و برای نصب این سیستم‌ها باید به طور جدی در خرید آنها دقت به خرج دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیلنگ‌های فشار قوی هیدرولیک یا تهیه باکیفیت‌ترین نمونه‌های تجهیزات هیدرولیک، توصیه می‌کنیم با سایت عصر هیدرولیک تماس برقرار نمایید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیلنگ فشار قوی هیدرولیک , یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که وظیفه انتقال سیال و فشار را بر عهده دارد. شیلنگ‌های هیدرولیک اصلی‌ترین بخش عملکرد سیستم هیدرولیک هستند و برای نصب این سیستم‌ها باید به طور جدی در خرید آنها دقت به خرج دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شیلنگ‌های فشار قوی هیدرولیک یا تهیه باکیفیت‌ترین نمونه‌های تجهیزات هیدرولیک، توصیه می‌کنیم با سایت عصر هیدرولیک تماس برقرار نمایید.,

 

,

شیلنگ فشار فوی هیدرولیک چیست؟

,

علت اینکه از عبارت شیلنگ فشار قوی هیدرولیک استفاده می‌کنیم این است که این شیلنگ‌ها در فشارهای خیلی زیاد عمل می‌کنند و ویژگی‌هایی دارند که آنها را سایر شیلنگ‌ها متمایز می‌کند. شیلنگ‌های هیدرولیک برای انتقال مایعات از نقطه‌ای به نقطه دیگر یا از بخشی به بخشی دیگر به کار می‌روند. در واقع این شیلنگ‌ها با عملکرد خود نیرو را در سیستم منتقل می‌کنند.

,

استفاده از شیلنگ‌ هیدرولیک مزایای زیادی نسبت به لوله‌ها دارد؛ این کار ارتباط بین اجزا و اتصالات هیدرولیک را تسهیل می‌کند؛ چرا که این شیلنگ‌ها انعطاف‌پذیری بالایی دارند و نیز دیرتر از لوله‌ها خراب می‌شوند.

,

اگر شیلنگ‌های هیدرولیک به هر دلیلی کیفیت مناسبی نداشته باشند ممکن است پاره شوند یا آسیب ببینند؛ این اتفاق بر روی کل سیستم هیدرولیک تاثیرگذار است و ممکن است خرابی‌های سنگینی به بار آورد؛ بنابراین برای اینکه از هزینه‌های اضافی و دردسر دور بمایند بهتر است شیلنگ‌های باکیفیت را بشناسید و آنها را تهیه کنید.

,

ویژگی‌های شیلنگ فشار قوی هیدرولیک

,

سر شیلنگ فشار قوی هیدرولیک اغلب از کوپلینگ‌های فلزی تشکیل شده که برای اتصال به تجهیزات و اتصالات هیدرولیک مفید است. علاوه بر این باید گفت که این شیلنگ‌ها علی رغم انعطاف‌پذیری و دوام بالایی که دارند، اما عمر محدودی دارند و ممکن است خراب شوند؛ بنابراین برای افزایش طول عمر آنها بهتر است از انتخاب دقیق و درستی داشته باشیم.

,

شیلنگ فشار قوی هیدرولیک تحت تاثیر فرایندهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در صورتی که این شیلنگ‌ها به درستی استفاده شوند، طول عمر بیشتری دارند و کارایی‌شان را حفظ می‌کنند. مواردی که برای استفاده از آنها لازم رعایت کنید شامل:

, شیلنگ فشار قوی هیدرولیک تحت تاثیر فرایندهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در صورتی که این شیلنگ‌ها به درستی استفاده شوند، طول عمر بیشتری دارند و کارایی‌شان را حفظ می‌کنند. مواردی که برای استفاده از آنها لازم رعایت کنید شامل:,
  • خم کردن شیلنگ با مقدار کمتر از حداقل شعاع خمش مشخص شده
  • عدم ساییدگی، پیچ خوردگی، کشیدگی یا منقبض شدن شیلنگ
  • عدم قرارگیری شیلنگ در معرض تغییرات ناگاهانی فشار هیدرولیک
  • استفاده از اتصالات هیدرولیک استاندارد و بهینه
,
  • خم کردن شیلنگ با مقدار کمتر از حداقل شعاع خمش مشخص شده
  • ,
  • عدم ساییدگی، پیچ خوردگی، کشیدگی یا منقبض شدن شیلنگ
  • ,
  • عدم قرارگیری شیلنگ در معرض تغییرات ناگاهانی فشار هیدرولیک
  • ,
  • استفاده از اتصالات هیدرولیک استاندارد و بهینه
  • ,

    چگونه شیلنگ هیدرولیک مناسب انتخاب کنیم؟

    ,

    انتخاب شیلنگ هیدرولیک مناسب تا حد زیادی به نیاز شما بستگی دارد. اما در مورد این مسئله باید به برخی فاکتورهای تاثیرگذار توجه کنید که شامل:

    ,

    اندازه شیلنگ: طول و علی الخصوص قطر شیلنگ باید متناسب با نیازهای شما باشد. اگر قطر شیلنگ کمتر از مقدار مورد نیاز باشد علاوه بر محدود کردن جریان سیال شیلنگ، به راحتی داغ می‌کند و آسیب می‌بیند.

    ,

    فشار کاری: ظرفیت فشار کاری شیلنگ باید بیشتر از فشار سیستم باشد؛ در غیر این صورت از دوام شیلنگ کاسته می‌شود.

    ,

    دمای سیستم هیدرولیک: هر شیلنگ بسته به جنسی که دارد مقدار خاصی از دما را تحمل می‌کند. باید توجه داشت که شیلنگ مورد نظر ظرفیت دمایی کافی داشته باشد.

    ,

    حجم سیال: برای انتخاب شیلنگ مناسب باید حجم سیال را احتساب نمود و بعد شیلنگی انتخاب کرد که ظرفیت تمام این حجم را داشته باشد.

    ,

    کاربرد شیلنگ: شیلنگ‌ فشار قوی هیدرولیک با توجه به جنسی که دارد برای کاربردهای مختلف طراحی شده است که فروشنده به کاربردهای آن اشاره می‌کند.

    ,

    برای تهیه بهترین شیلنگ‌های پنوماتیک در انواع مختلف توصیه می‌کنیم به سایت عصر هیدرولیک مراجعه کنید.

    ,

    تجهیزات پنوماتیک

    , تجهیزات پنوماتیک,

    تجهیزات پنوماتیک

    ,

    پنوماتیک به طول خلاصه به معنی استفاده از ذخیره هوا در حالت فشرده و استفاده از فشار آن برای انتقال نیرو در صنایع مختلف. در واقع پنپوماتیک نیز مثل هیدرولیک از سیال برای انتقال فشار و نیرو استفاده می‌کند اما در این مورد گاز انتقال نیرو را برعهده دارد. کارایی یک سیستم انتقال نیرو نیز به تجهیزات پنوماتیک مورد استفاده بستگی دارد. در واقع اگر شما تجهیزات مناسب را به صورت استاندارد نصب کنید قطعاً یک سیستم بهینه با کمترین هزینه و بیشترین کاربرد خواهید داشت.

    ,

    انواع تجهیزات پنوماتیک

    ,

    انواع تجهیزات پنوماتیک کاربردهای مختلفی دارند و هر کدام در بخشی از سیستم نصب می‌شوند. به عنوان مثال پمپ ابتدای سیستم نصب می‌شود که وظیفه اصلی آن افزایش میزان فشار هوا و در واقع تولید نیرو است. شیرهای کنترل کننده فشار را در بخش‌های مختلف سیستم تنظیم می‌کنند و در صورت نیاز جریان را در این بخش‌ها قطع یا وصل می‌کنند. سیلندرها نیز وظیفه تبدیل انرژی فشار گاز به نیروی مکانیکی را بر عهده دارند و این کار را با پیستون‌ها انجام می‌دهند.

    , تجهیزات پنوماتیک,

    انواع تجهیزات پنوماتیک بسیار گسترده هستند اما نکته مهم در استفاده از آنها انتخاب تجهیزات مناسب است.

    ,

    خرید اینترنتی تجهیزات پنوماتیک

    , خرید اینترنتی تجهیزات پنوماتیک,

    خرید اینترنتی تجهیزات پنوماتیک

    ,

    دو اصل کیفیت و سلامت در خرید تجهیزات پنوماتیک از اهمیت بالایی برخوردار است. هر چه سلامت و کیفیت این تجهیزات بیشتر باشد، دوام بیشتری هم از آنها مورد انتظار است. علاوه بر این‌ انتخاب تجهیزات مناسب موجب بهبود کارایی این تجهیزات می‌شود. بنابراین ما برای تهیه تجهیزات مورد نیاز خود به فروشگاهی احتیاج داریم که به ما در انتخاب قطعات مناسب کمک کرده و همچنین باکیفیت‌ترین کالاها را تحویل دهد. خرید اینترنتی تجهیزات پنوماتیک یکی از بهترین راه‌ها برای تهیه این محصولات است. چرا که هزینه کمی دارد، انتخاب را ساده می‌کند و برای خرید لازم نیست خودتان جایی بروید.

    ,

    شما عزیزان می‌توانید برای کسب مشاوره رایگان در زمینه انواع تجهیزات و خرید اینترنتی تجهیزات پنوماتیک با سایت عصر هیدرولیک ارتباط برقرار نمایید.

    ,

    مشخصات فنی اتصالات هیدرولیک

    ,

    به طور کلی هیدرولیک به یک علم و فناوری خاص گفته می‌شود که تولید، انتقال و تبدیل نیرو را با استفاده از سیالات تحت فشار کنترل می‌کند. بنابراین تجهیزات و اتصالات هیدرولیک در صنایع بزرگ و کوچک کاربردهای وسیعی دارند و حتی در برخی ابزارهای متحرک از این سیستم‌ها استفاده می‌شود. برای کسانی که می‌خواهند از این سیستم و اتصالات آن برای تولید و صنایع خود استفاده کنند، آگاهی در زمینه مشخصات فنی اتصالات هیدرولیک از اهمیت بالایی همراه است. در این مطلب به طور مفصل به این اتصالات می‌پردازیم.

    , مشخصات فنی اتصالات هیدرولیک,

    مشخصات فنی  اتصالات هیدرولیک

    , مشخصات فنی  اتصالات هیدرولیک,

    اتصالات هیدرولیک به چه معناست؟

    ,

    اتصالات هیدرولیک یا فشار قوی شامل تجهیزات و قطعاتی هستند که برای اتصال لوله‌ها، شیلنگ‌ها و سایر قسمت‌های سیستم هیدرولیک به کار می‌روند. علت اهمیت اتصالات هیدرولیک در این سیستم‌ها تامین ایمنی و مقاومت آنهاست؛ به طوری که با اتصالات ایمن و محکم می‌توان کارایی کل سیستم را تا حد زیادی تضمین نمود. از آنجایی که این اتصالات تحت فشارهای بالا کار می‌کنند، باید مقاوم، هماهنگ و مطمئن باشند تا به راحتی مورد استفاده قرار بگیرند.

    ,

    همچنین اتصالات هیدرولیک ممکن است ثابت یا متحرک باشند که این مسئله به نیاز شرکت‌ها بستگی دارد. اگر لازم باشد که قطعات مدام عوض شوند یا اینکه تغییری در محل نصب یا نحوه اتصالشان ایجاد شود، باید از اتصالات متحرک استفاده کنیم.

    ,

    مشخصات فنی اتصالات هیدرولیک در چیست

    ,

    همانطور که گفتیم اتصالات هیدرولیک ممکن است متحرک یا ثابت باشند. در این مورد باید گفت قطعاً بخش‌هایی از سیستم قطعات ثابت دارند و حتی از لحیم یا دستگاه جوش برای ثابت کردن آنها استفاده می‌شود؛ اما از آنجایی که بسیاری از این اتصالات باید چک یا تعویض شوند، استفاده از اتصالات متحرک اغلب ضروری است.

    ,

    اتصالات هیدرولیک انواع و مدل‌های مختلفی دارند اما در چند سال اخیر از اتصالاتی استفاده می‌شود که هم به راحتی نصب می‌شوند و عملکرد مناسبی دارند. اتصالات هیدرولیک به صورت هفت رنگ یعنی با آبکاری زرد و سفید عرضه و پرس می‌شوند و در تیپ‌های مختلفی وجود دارند؛ تیپ‌های پرچی، انگلیسی و رومانی از متداول‌ترین‌ها هستند. برای انتخاب تیپ اتصالات باید به ویژگی‌های سیستم هیدرولیکی و نیاز خود توجه کنید.

    ,

    از دیگر مشخصات فنی اتصالات هیدرولیک باید به این اشاره کنیم که اغلب آنها روی سر شیلنگ‌ها و لوله‌ها متصل می‌شوند و بیشترشان از جنس فولاد یا برنج ضد زنگ هستند. به همین دلیل قبل از استفاده باید کارایی آنها بررسی و چک شود. همچنین هر چقدر تولید این تجهیزات با ظرافت و دقت بیشتری همراه باشد، محصول نهایی باکیفیت‌تر و بادوام‌تر خواهد بود.

    ,

    زمانی که از اهمیت مقاومت و استحکام اتصالات هیدرولیک صحبت می‌کنیم، مقصود مقاومت آنها در برابر فشار، خوردگی، رطوبت و مواد شیمیایی است. ضمناً باید این موضوع را ذکر کنیم که این قطعات از نظر عملکرد بسیار حساس هستند و باید دقیقاً مطابق با استانداردهای شما مطابقت داشته باشند. برای تهیه بهترین اتصالات هیدرولیک با سایت عصر هیدرولیک ارتباط برقرار نمایید.

    ]
    • برچسب ها
    • #
    • #
    • #

    به اشتراک گذاری این مطلب!

    ارسال دیدگاه