اخبار داغ

مربیان سپاهان و فولاد چه گفتند؟

نویدکیا: تیم خوبی دارم که آرزوی خیلی ها است/ نکونام: روی کیفیت فردی سپاهان آسیب دیدیم و باختیم

نویدکیا: تیم خوبی دارم که آرزوی خیلی ها است/ نکونام: روی کیفیت فردی سپاهان آسیب دیدیم و باختیم
مربیان سپاهان و فولاد بعد از بازی هفته چهاردهم که با برتری سپاهان به پایان رسید، در نشست مطبوعاتی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از برتری مقابل فولاد در نشست خبری، عنوان کرد: در مورد بازی باید بگویم با یک تیم سرسخت بازی کردیم. تیمی که به راحتی امتیاز نمی‌داد و سختکوش بود. اوایل بازی پرس خوبی داشتند و اجازه نمی‌دادند بازی‌سازی کنیم. سعی می‌کردند در کناره‌ها و دفاع چپ پرس شدید بگذارند. بیست دقیقه اول موفق بودند اما نبض بازی را در دست گرفتیم، موقعیت‌های خوبی داشتیم و حتی توانستیم گل خوبی بزنیم. از فضاهای پشت تیم خوب استفاده کردیم و از دقیقه 20 تا 45 بازی خوبی انجام دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در نیمه دوم بازیکنان فولاد سعی کردند با تعویض‌ها بازی را در دست بگیرند اما کمی بعد از گل دوم عجولانه یک پنالتی به دست آوردند و گل شد که ناخواسته تیم ما عقب نشینی کرد. در همین شرایط در ضد حملات فرصت‌های خوبی داشتیم اما عجولانه رفتار کردیم. فضاهای خوبی به ما دادند که می‌شد استفاده کرد اما این کار را نکردیم. از بازیکنانم تشکر جانانه می‌کنم. اگر هر تیمی در ایران یا خارج، وقتی 3 باخت پشت هم باشد جمع کردن آن سخت است.

,

سرمربی سپاهان یادآور شد: بازیکنانم با تمام وجود کار کردند، سرسختانه زحمت کشیدند اما واقعیت را قبول کنیم 3 بازی بد را از دست دادیم. بارها گفتم تیمی که می‌تواند موقعیت سازی کند نباید نگران باشد. همه چیز به هفته آینده بستگی دارد، بازی سختی در اراک داریم. آلومینیوم سخت امتیاز می‌دهد باید بچه‌ها خوب ریکاوری کنند تا بازی خوبی در اراک انجام دهند. بازیکنانم در این 2 هفته از خودگذشتگی کردند تا شرایط تیم را بهتر کنند تا ما هم از آن شرایط خارج شویم.

,

نویدکیا درباره اینکه چرا حسینی اعتراض زیادی دارد و کارت می‌گیرد، گفت: به شما حق می‌دهم چون از بیرون بازی را می‌بینید، به بازیکنانم حق می‌دهم چون با 3 باخت تحت فشار بودند. همه بچه‌ها باید قبول کنند با اخطار اگر در اختیار تیم نباشند شرایط سخت می‌شوند. باید در شرایط سخت خود را کنترل کنند. اگر این را حل کند که نبود یک بازیکن به تیم آسیب می‌زند دقت بیشتری می‌کند. ما نباید هیچ بازیکنی را از دست بدهیم.

,

وی در واکنش به صحبت‌های نکونام که گفته بود سپاهان چند مهره و ستاره دارد، خاطرنشان کرد: بحث مفصل است چون ما 4-5 بازیکن درجه یک را از دست دادیم و 4 بازیکن گرفتیم. اتفاق خاصی در تیم ما رخ نداد. گلر خارجی آوردیم تا مشکل را حل کند، 3 بازیکن هم گرفتیم. کار پیچیده‌ای نکردیم اما تیم خوبی داریم که آرزوی خیلی‌هاست. مربی خوشبختی هستم که دستم باز است تا بتوانم تعویض‌هایی داشته باشم. 11 نفر در زمین هستند به خاطر همین مسائل تاکتیکی مهم است. بازیکنان ما بهتر از تیم‌های دیگر این کار را انجام می‌دهند همین شانس را به ما می‌دهد در آینده موفق‌تر باشیم.

,

سرمربی سپاهان درباره تغییرات در نیم فصل، عنوان کرد: من بازیکن نمی‌خواهم، از همان روز اول برنامه‌ریزی کرده بودم و تیم شرایط خوبی دارد. اگر بازیکنی بخواهد از تیم برود شاید بازیکن بگیریم اما باید تا نیم فصل صبر کنیم. تا اینجا احتیاجی به بازیکن نداریم و شرایط تیم خوب است. فکر نمی‌کنم بهتر از اینها در لیگ پیدا کنم که بازیکن بگیرم.


*نکونام: روی کیفیت فردی سپاهان آسیب دیدیم و باختیم
جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپاهان، اظهار داشت: می‌دانستیم سپاهان در خانه موقعیت‌سازی می‌کند به خاطر همین راه‌ها را بستیم. ما نمی‌توانیم کیفیت بازیکنان را پیش‌بینی کنیم، سپاهان به این موضوع آگاه است به خاطر همین بهترین بازیکنان را می‌خرد و در کورس مدعیان است.

,
,
,
, *نکونام: روی کیفیت فردی سپاهان آسیب دیدیم و باختیم,
,

وی افزود: به سپاهان تبریک می‌گویم که تیم پرمهره و خوبی است. از نظر تاکتیکی هم می‌دانستیم سپاهان مقابل تیم‌های مختلف موقعیت‌سازی می‌کند. شرایطی که در گل‌ها به وجود آمد شرایطی بود که فقط از همین بازیکنان برمی‌آمد. ما به تیر زدیم به اوت رفت، آنها با کیفیت بازیکنی که می‌توانست 3 بازیکن را از جلوی ما بردارد توپ را به گل بزنند. این شرایط را نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم چون این شرایط فنی و کیفیت بازیکنان است.

,

نکونام با اشاره به شرایط تیم سپاهان، خاطرنشان کرد: سپاهان سالهاست بهترین بازیکنان ایران و ستاره‌ها را می‌خرد تا بتواند در کورس مدعیان باشد. برای اینکه بتوانیم با این تیم‌ها مبارزه کنیم و در کورس قهرمانی باشیم، با استقلال، سپاهان، پرسپولیس، گل‌گهر و مس مبارزه کنیم، باید بازیکن ستاره داشته باشیم. سپاهان سالهاست که برنامه دارد و ستاره‌ها را می‌گیرد. برای قهرمان شدن و جام آوردن نیاز به بازیکن بزرگ است. در بازی‌های هم بازیکنان بزرگ نتیجه را تغییر می‌دهند. از روزی که آمدم، سعی کردم تغییرات در تیم بدهم تا شرایط تیم را بهتر کنم و مقابل تیم‌های مدعی بازی‌هایی انجام دهیم که قابل احترام باشد.

,

سرمربی فولاد با اشاره به شرایط تیمش، عنوان کرد: تیم ما قابل احترام بازی کرد و می‌توانستیم روی نتیجه یک بر صفر یک – یک کنیم. وقتی شما مقابل بازیکنانی مانند نورافکن، ریگی، رفیعی و حسینی بازی دارید که هر لحظه می‌توانند نتیجه را تغییر دهند، باید اشتباهات کمتر شود ما روی یکی دو صحنه اشتباه وحشتناک داشتیم و نتوانستیم نتیجه‌ای را که مدنظرمان است بگیریم.

,

وی درباره تغییرات صورت گرفته قبل از بازی، تصریح کرد: قبل از بازی متاسفانه بازیکن ما از ترکیب خارج شد و مجبور شدیم تغییر اساسی بدهیم. یک بازیکن از لیست خارج شد و یک بازیکن را روی نیمکت گذاشتیم. سعی کردیم بازیکنانی که کمک می‌کنند بازی دهیم اما متاسفانه روی کیفیت فردی سپاهان آسیب دیدیم و گل‌هایی خوردیم که فقط از این بازیکنان برمی‌آید.

,

نکونام گفت: امیدوارم نیم فصل بازیکن ستاره بگیریم نه بازیکن معمولی چون بازیکن معمولی داریم. من هم نقاط ضعف آنها را می‌شناسم. شما ببینید فرشاد احمدزاده که از تیم ما جدا شد کمک زیادی به ما داشت امروز دیدید در سپاهان چطور بازی کرد. پس این نشان می‌دهد بازیکنان باکیفیت چقدر می‌توانند تاثیرگذار باشند. این فوتبالی است که در ایران حاکم است. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید توجه کنیم بازیکنانی را جذب کنیم که نیم فصل دوم کمک کنند.

,

انتهای پیام/

 

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه