اخبار داغ

سران طوایف سیستان و بلوچستان:

رزمایش محمد رسول الله(ص) پیام آور اقتدار، صلح و مردم یاری است/ تامین امنیت در سایه رفع محرومیت؛ آموزه اصیل مکتب شهید سلیمانی

رزمایش محمد رسول الله(ص) پیام آور اقتدار، صلح و مردم یاری است/ تامین امنیت در سایه رفع محرومیت؛ آموزه اصیل مکتب شهید سلیمانی
شماری از سران طوایف سیستان وبلوچستان با بیان اینکه رزمایش محمدرسول الله(ص) نشانِ اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، گفتند: فعالیت قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق باعث برقراری امنیت پایدار، رفع چهره محرومیت و امید به زندگی در مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، از سال ۸۸ که نیروی زمینی سپاه فعالیت خود را در منطقه جنوب شرق به ویژه سیستان و بلوچستان آغاز کرد و  امنیت پایدار را در اولویت برنامه های خود قرار داد که این امنیت بر چند محور پایه ریزی شد، یک مورد از مهمترین این موضوعات مردم یاری و اقتصاد مقاومتی بود و در همین راستا پروژه های زیادی در عرصه های گوناگون برای ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شد.

انجام پروژه های عمرانی برای رفع محرومیت از چهره سیستان وبلوچستان با ساخت جاده و راه، خانه محروم و مدرسه و مسجد و حوزه علمیه، برقرسانی و آبرسانی، ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی تنها بخشی از اقداماتی بود که در کنار برقراری امنیت پایدار به همت قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق انجام و روزنه امید را در دل مردم روشن کرد.

در این میان آنچه قوت قلب برای مردم این منطقه و خاری در چشم معاندین و گروه های تروریستی شد اجرای رزمایشات مختلفی است که نشان از اقتدار و عظمت ایران اسلامی بوده و هیمنه پوشالی استکبار جهانی در راس آنها آمریکا را به جهانیان اثبات کرده و می کند.
 
از برقراری امنیت پایدار تا رفع محرومیت از منطقه

حاج عبدالعزیز مرادزهی، یکی از سران طوایف سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) در منطقه جنوب شرق، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه به ویژه در چند سال اخیر، بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه از سال 88 که امنیت این منطقه بر عهده قرارگاه منطقه ای قدس واگذار شد، شاهد انجام اقدامات بی نظیری در حوزهای مختلف از جمله زیرساختی هستیم.

 وی تصریح کرد: قرارگاه قدس در سیستان وبلوچستان در کنار حفظ و توسعه امنیت، پا به پای مسئولین و مردم در حوزه های آموزشی، بهداشتی، اقتصادی (مبارزه با احتکار و قاچاق و سایر عوامل)، فرهنگی، رفع آسیب های اجتماعی فعالیت های قابل ملاحظه ای انجام داده است.

این سرطایفه در بخش دیگر سخنان خود نقش قرارگاه قدس را در محرومیت زداییِ استان و منطقه جنوب شرق بسیار پر اهمیت دانست و گفت: پس از انقلاب اسلامی شاهد تلاش انقلابی ترین ارگان نظام در حوزه های مختلف خدمت رسانی به مردم بوده ایم که به فضل الهی امروز با وجود قرارگاه و حضور آن در این خطه شاهد هستیم چهره محرومیت در حوزه های آبرسانی، برقرسانی، خدمات بهداشتی، درمانی، ایجاد امنیت پایدار، ساخت خانه محرومین، مدرسه، جاده سازی و سایر عرصه ها رنگ باخته است.

وی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه در خصوص رفع محرومیت در کشور تاکید کرده اند که یکی از پیشگامان این عرصه که همواره پیش قدم بوده قرارگاه منطقه قدس است که این نشان از نوع دوستی و انسانیت این ارگان انقلابی دارد.

متنفذ طایفه مرادزهی یادآور شد: اقدامات قرارگاه قدس به ویژه در زمینه های فرهنگی، احداث مدارس، لایروبی و حفر چاه و انتقال آب به روستاها، جاده سازی، زمینه های بهداشتی ، اشتغالزایی و غیره بر مردم ما پوشیده نیست.

امروز مردم را جدای از سپاه و سپاه را بر عکس مردم نمی توان دید

وی ادامه داد: مردم ما شاهد دلسوزی و خدمات خالصانه مسئولین قرارگاه قدس و رزمندگان آن بوده و هستند، و این امر باعث همراهی و همدلی بیش از پیش مردم با این ارگان شده به گونه ای که مردم را جدای از سپاه و برعکس نمی توان دید.

سرطایفه مرادزهی نقش قرارگاه را در ایجاد وحدت و اتحاد مردم در منطقه بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: یکی از برکات نظام و انقلاب برابری و مساوات بوده و این امر در هر زمینه ای به ویژه اتحاد آحاد و اقوام مختلف بسیار پر رنگ بوده است.

رزمایش محمدرسول الله(ص) نشانِ اقتدار جمهوری اسلامی ایران  

وی ضمن اشاره به رزمایش محمدرسول الله(ص) در منطقه، گفت: این رزمایش نشان از قدرت نظامی و پیروی نیروهای ولایت مدار ما از منویات مقام معظم رهبری است.

مرادزهی تاکید کرد: قدرت نظامی ایران اسلامی به حدی است که هیچ دشمن کوردلی به خود جرات نداده و نخواهد داد تا فکر پلیدی از ذهن خود در مورد آن بگذراند.

رزمایش محمد رسول الله(ص) قدرت پوشالی استکبار جهانی را به دنیا نشان می دهد

دکتر امیدعلی اسدی، یکی از بزرگان ایل بزرگ گرگ، نورزایی و برهانزهی نیز در گفت وگو با خبرنگار ما، اجرای رزمایش محمد رسول الله(ص) در منطقه جنوب شرق را نماد اقتدار و عظمت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: انجام چنین رزمایشاتی هیمنه پوشالی استکبار جهانی به ویژ آمریکا را بر همگان اثبات می کند.

وی افزود: از زمانی که قاراگاه قدس در منطقه جنوب شرق فعالیت خود را آغاز کرد پروسه محرومیت زدایی و توسعه سیستان وبلوچستان توسط  این نهاد عامل مهم بازدارندگی در برابر تهدیدات و مسایل کنشگر ضد امنیتی در استان شده است.

اسدی ادامه داد: حضور مداوم رزمندگان قرارگاه قدس به ویژه در عرصه سازندگی باعث رفع تهدیدات، برقراری امنیت پایدار و امید به زندگی مردم در مردم شده است.

به گفته وی، تداوم این پروژه خداپسندانه و انسان دوستانه سیستان وبلوچستان را به منطقه ای برخوردار تبدیل خواهد کرد.
 
امنیت پایدار رهاورد فعالیت قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق

مولانا احمد سپاهی، یکی دیگر از سران طوایف استان نیز در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار ما بیان کرد: محرومیت یکی از عوامل فعالیت گروهک‌های معاند و ضدانقلاب است و دشمن همواره از این مشکلات در جهت سواستفاده و تحقق اهداف شوم خود استفاده می‌کند که در این راستا از زمانی که فعالیت قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق آغاز شد به موازات تامین امنیت مرزها، در جهت رفع محرومیت از این مناطق نیز گام‌های موثری برداشته شد و امنیت پایدار را به ارمغان آورده است.

وی تصریح کرد: نقش پررنگ اقدامات امنیتی برای مقابله با تروریست ها در ایران اسلامی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رغم تحرکات تروریستی در برخی از استان‌های مرزی کشور از جمله سیستان و بلوچستان نشان از درایت این عزیزان برای آسایش و امنیت مردم کشور و استانمان دارد.

این سرطایفه با تاکید براین مطلب که امنیت و اقتدار را مدیون سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم، اظهار کرد: به همت قرارگاه قدس در کنار امنیت و اقتدار برای مردم بلوچ کارهای محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه و آبادانی صورت گرفته و امروز باید قدرردان این زحمات و نعمت باشیم.

وی ادامه داد: تامین امنیت در سایه رفع محرومیت، آموزه اصیل مکتب شهید سلیمانی ها و شوشتری ها و سایر شهدا است.

مولانا سپاهی تصریح کرد: شهدا در عمل نشان دادند که با عمل انقلابی و روحیه جهادی هم می‌توان بر مشکلات اقتصادی چیره شد، هم آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را رفع و سایه شوم تهدیدات امنیتی را  از کشور و ملت دور کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
, از برقراری امنیت پایدار تا رفع محرومیت از منطقه, از برقراری امنیت پایدار تا رفع محرومیت از منطقه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امروز مردم را جدای از سپاه و سپاه را بر عکس مردم نمی توان دید, امروز مردم را جدای از سپاه و سپاه را بر عکس مردم نمی توان دید,
,
,
,
,
,
, رزمایش محمدرسول الله(ص) نشانِ اقتدار جمهوری اسلامی ایران  , رزمایش محمدرسول الله(ص) نشانِ اقتدار جمهوری اسلامی ایران  ,
,
,
,
,
,
, رزمایش محمد رسول الله(ص) قدرت پوشالی استکبار جهانی را به دنیا نشان می دهد, رزمایش محمد رسول الله(ص) قدرت پوشالی استکبار جهانی را به دنیا نشان می دهد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, امنیت پایدار رهاورد فعالیت قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق, امنیت پایدار رهاورد فعالیت قرارگاه قدس در منطقه جنوب شرق,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه