اخبار داغ

همرزم شهید سلیمانی:

دنیا تشنه انعکاس ابعاد مکتب حاج قاسم است/ رسانه‌ها شخصیت شهید سلیمانی را به خوبی تبیین کنند

دنیا تشنه انعکاس ابعاد مکتب حاج قاسم است/ رسانه‌ها شخصیت شهید سلیمانی را به خوبی تبیین کنند
سردار مولوی گفت: دنیا تشینه انعکاس ابعاد شخصیت و مکتب حاج قاسم است از این رو باید رسانه ها شخصیت این شهید را به خوبی تبیین کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار علی مولوی حقیقی همرزم شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهارکرد: بعد از شهادت حاج قاسم در فضای دنیا تحولات جدی اتفاق افتاد این تحولات به‌وسیله ابزاری که امروز ما از آن به عنوان رسانه فرامرزی نام می بریم و این دنیای مجازی کمک بسیار مهمی در معرفی شهید سلیمانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خاورستان،,

وی با اشاره به این‌که رسانه های امروز با ۱۰ سال گذشته تفاوت زیادی دارند، گفت: کار رسانه‌های امروز انعکاس دهنده تفکر مردم و مسئولان در یک رادیو روزنامه و تلیوزیون خلاصه نمی شود و حتی رسانه های مکتوب عقب از دنیای مجازی هستند.

,

رسانه ها متناسب با موضوعات موضع خود را اعلام کنند

, رسانه ها متناسب با موضوعات موضع خود را اعلام کنند, رسانه ها متناسب با موضوعات موضع خود را اعلام کنند,

همرزم شهید سلیمانی افزود: انتظاری که امروز افکار آگاه و تشنه حقیقت دارند می‌طلبد مردم به سرعت خود را با موضوعات جامعه منطبق کنند و متناسب با موضوعات مواضع خود را اعلام کنند.

,

سردار مولوی بیان کرد: در روز شهادت سردار سلیمانی، فضای مجازی زودتر از رسانه ملی انعکاس دهنده وقایع ترور حاج قاسم بودند و این نشان دهنده سرعت عمل در دنیای مجازی است.

,

رسانه ها با واقعیت ها افکار را مدیریت کنند

, رسانه ها با واقعیت ها افکار را مدیریت کنند, رسانه ها با واقعیت ها افکار را مدیریت کنند,

وی یادآورشد: ما به عنوان یک فرد در جامعه ایثارگری و پیشکسوتان دفاع مقدس انتظار داریم رسانه های ما نسبت به دهه اول انقلاب سریعتر، دقیق‌تر و با واقعیت‌های موجود افکار جامعه را مدیریت کنند.

,

همرزم شهید سلیمانی ادامه داد: در حادثه شهادت حاج قاسم صدا و سیما خوب عمل کرد اما رسانه های مکتوب در مجموعه مجلات و روزنامه ها دیر به دست مردم رسید اما فضای مجازی این خلا را جبران کرد.

,

دنیا تشنه انعکاس ابعاد مکتب حاج قاسم است

, دنیا تشنه انعکاس ابعاد مکتب حاج قاسم است, دنیا تشنه انعکاس ابعاد مکتب حاج قاسم است,

سردار مولوی با بیان این‌که ما از رسانه ها می‌خواهیم انعکاس دهنده مکتب حاج قاسم در ابعاد دفاعی، اخلاقی و اتحادی آنطور که حاج قاسم بود باشند، گفت: ذائقه مردم به سمت مکتب حاج قاسم برخواسته از علم، معرفت و شناختی بود که حاج قاسم در اسلام و انقلاب پیدا کرده بود و جامعه امروز تشنه این واقعیت است و این تشنگی را باید رسانه های ما به درستی تبیین کنند.

,

حاج قاسم، فرمانده ولایی و الگو برای تمام جهان

, حاج قاسم، فرمانده ولایی و الگو برای تمام جهان, حاج قاسم، فرمانده ولایی و الگو برای تمام جهان,

وی اضافه کرد: اگر امام راحل فرمودند “شهید بهشتی یک ملت برای ملت بود”؛ مکتب حاج قاسم برای تمام جهان به عنوان یک فرمانده مکتبی، اعتقادی، ولایی و الگو شناخته شد.

,

همرزم شهید سلیمانی با بیان این‌که معرفی الگو بودن حاج قاسم برعهده متولیان امور رسانه اعم از فضای مجازی، حقیقی و رسانه ملی است، افزود: همه باید این مهم را به درستی به جامعه ارائه دهند.

,

سردار مولوی یکی از ویژگی های حاج قاسم را در میدان دفاع بودن دانست و افزود: ایستادگی در مقابل ظلم باید به درستی تبیین شود. حاج قاسم هیچ موقع در میدان مبارزه پشت به روی دشمن نبود و در مقابل دشمن سینه خود را سپر می‌کرد.

,

مدیریت صحنه های نبرد با اندیشه های اسلامی

, مدیریت صحنه های نبرد با اندیشه های اسلامی, مدیریت صحنه های نبرد با اندیشه های اسلامی,

وی با بیان این‌که حاج قاسم مقاومت و ایستادگی خود را در مقابل دشمن با مدیریت و ابتکار نشان می داد، خاطرنشان کرد: سردار دل‌ها با ایده های اسلامی و انقلابی صحنه های نبرد را مدیریت می‌کرد.

,

همرزم شهید سلیمانی اظهارکرد: حاج قاسم در جایگاه مالک اشتر برای امام خامنه‌ای بود و این به درستی در صحنه رزم در دفاع مقدس، جنوب شرق و جبهه مقاومت خود را نشان داد و این باید در جامعه به درستی تبیین شود و این وفاداری به ولی و رهبر است.

,

ولایتمداری شهید سلیمانی در جامعه به خوبی تبیین شود

, ولایتمداری شهید سلیمانی در جامعه به خوبی تبیین شود, ولایتمداری شهید سلیمانی در جامعه به خوبی تبیین شود,

مولوی گفت: حاج قاسم سلیمانی از جمله فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها بود که در مقابل دوستان درس ایثار و ایستادگی و در مقابل دشمن خصم را یادگرفت و به آن عمل کرد.

,

وی با بیان این‌که حاج قاسم درس شجاعت و مردانگی را به عالم آموخت و این باید به درستی تبیین شود، یادآورشد: راه تبیین شجاعت حاج قاسم رسانه های ما هستند امروز گذاشتن سمینار و نوشتن کتاب و مصاحبه با برخی شخصیت های علمی و پژوهشی نمی تواند همه وجود حاج قاسم را تبیین کند.

,

همرزم شهید سلیمانی تاکیدکرد: رسانه‌ها که امروز دست بسیاری از افراد است و باید انعکاس دهنده حاج قاسم بین الگوگرفتن و الگودهی بین حاج قاسم و دوستداران او باشد.

,

سعه صدر برترین ویژگی حاج قاسم

, سعه صدر برترین ویژگی حاج قاسم, سعه صدر برترین ویژگی حاج قاسم,

مولوی سعه صدر حاج قاسم را از جمله برجسته‌ترین ویژگی‌های حاج قاسم دانست و یادآورشد: سعه صدر در مقابل اشرار، فتنه گران و اسرای بعثی نیز باید به درستی در جامعه تبیین شود.

,

وی بیان کرد: مکتب و درس حاج قاسم که اوج معرفت و جریان شفاف در خلوص و اعتقاد او بود را باید بتوانیم به نسل جوان و نوجوان انتقال بدهیم.

,

همرزم شهید سلیمانی با بیان این‌که گفتن ذکر فراوان حاج قاسم توانست او را به اوج معرفت فی سبیل الله برساند، خاطرنشان کرد: این شهید، قلب پر از ایمان و محبت نسبت به همراهان و همکاران داشت.

,

دفاع از تمام مظلومان

, دفاع از تمام مظلومان, دفاع از تمام مظلومان,

مولوی یادآورشد: برای حاج قاسم مهم نبود کسی مورد ظلم واقع شده شیعه و یا سنی باشد حتی اگر از ادیان مختلفی بود به کمک او می رفت چراکه مکتب و راه حاج قاسم دفاع از مظلوم است و این درس قرآن است که حاج قاسم این مکتب را در کل دنیا دنبال کرد و هر جایی ندای ظلم بلند می شد و مردم فریاد می زنند حاج قاسم آنجا بود.

,

وی اضافه‌کرد: کردهای عراق برادران مسلمان ما بودند اما شرایط برای آنها تنگ شده بود و رئیس جمهور عراق دست به دامن حاج قاسم شد و با اینکه رئیس جمهور عراق رابطه با اسرائیل دارد اما حاج قاسم براساس مکتب اخلاقی و دینی ورود پیدا کرد و مشکل کردهای عراق مرتفع شد.

,

نسل جوان تشنه حقایق حاج قاسم هستند

, نسل جوان تشنه حقایق حاج قاسم هستند, نسل جوان تشنه حقایق حاج قاسم هستند,

وی ضمن تاکید بر اینکه نسل جوان ما تشنه شنیدن حقایقی از منش و فرماندهی حاج قاسم از عشق به محبت اهل بیت، پایداری و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم هستند، یادآورشد: این ها را باید افرادی با خلاقیت و فکر درست در فضای مجازی بپردازند و بخشی که از وظیفه ای در مقابل حاج قاسم دارند را در تبیین جایگاه حاج قاسم دارند به ملت های دنیا برسانند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه