اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

موشک‌باران عین‌الاسد سیلی انتقام سیدالشهدای جریان مقاومت بود

موشک‌باران عین‌الاسد سیلی انتقام سیدالشهدای جریان مقاومت بود
بهمن شهریاری گفت: جمهوری اسلامی با موشک باران عین الاسد که سیلی انتقام حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جریان مقاومت؛ ذیل حاکمیت ولایت بود به دنیا ثابت کرد که علاوه بر سیلی نخوردن، سیلی هم بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن شهریاری کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: یکی از آموزه های انقلاب اسلامی به کشورهای جهان این بود که در برابر هر سلطه‌طلبی، با صلابت و قدرت ظاهر شوند از این رو با طلوع انقلاب اسلامی این مقطع به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

وی با بیان اینکه انقلاب پُرشکوه ملّت ایران بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است، گفت: امروز درحال گذراندن دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن سازی را می گذراند، جمهوری اسلامی با موشک باران عین الاسد که سیلی انتقام حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جریان مقاومت؛ ذیل حاکمیت ولایت بود به دنیا ثابت کرد که علاوه بر سیلی نخوردن، سیلی هم بزنند.

,

شهریاری گفت: سال های سال هیچ کشوری جرات نداشت به سمت آمریکا با یک تفنگ بادی هم شلیک کند، اما انقلاب اسلامی و جریان مقاومت ثابت کرد که می شود به آمریکا سیلی زد و سلطه را نپذیرفت وسلطه گر را تنبیه کرد.

,

این کارشناس سیاسی بیان کرد: حتی اگر رسانه‌های بیگانه اذعان کنند که در زمان موشک باران پایگاه عین الاسد، فردی در داخل پایگاه نبوده، این حمله به عنوان یک سیلی دارای این پیام است که می توان رفتار و عملکرد غرب و غرب پرستان را تغییر داد.

,

وی ادامه داد: مشاهده کردید که پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی پس از حمله به پایگاه عین الاسد با موشک های بالستیک نور در ساعت ۱:۲۰ به خاک سپردن تا در ابتدا بزرگی و سرافرازی انقلاب را ببینند و سپس سر بر بالین خاک بگذارد.

,

عین الاسد از پایگاه های بزرگ امریکا بود

, عین الاسد از پایگاه های بزرگ امریکا بود,

دبیر ستاد اجرایی امر به معروف خوزستان عنوان کرد: آمریکا ۱۴ پایگاه نظامی در منطقه دارد. که عین الاسد یکی از پایگاه های بزرگ امریکا، مرکز دپوی پهپادی و موشکی، مقر فرود هواپیماهای پشتیبانی و محل استقرار هواپیماهای غول پیکر همچنین پشتیبانی سوخت در منطقه بوده است.

,

وی اضافه کرد: فاصله پایگاه عین الاسد تا دیرالزور سوریه کمتر از 140 کیلومتر است که ۱۵۰ گروه تکفیری از عین الاسد تجهیزات و پشتیبانی می گرفت، عین الاسد مقر فرود بزرگان آمریکا مانند مارک اسپر وزیردفاع آمریکا نیزبوده، ترامپ و اوباما در سفرهای مخفیانه خود به عراق در عین الاسد حضور پیدا می کردند با این تفاسیر عین الاسد یک منطقه استراتژیک برای آمریکا بود.

,

شهریاری با بیان اینکه زمین عین الاسد یکی از مناطق غنی مخازن نفتی بود، گفت: انقلاب اسلامی با هدف کشتن نیروهای آمریکایی به پایگاه عین الاسد حمله نکرد بلکه برای شکستن هیمنه توخالی و پوشالی آمریکا بود.

,

موشک های ایران فتوشاپ نیستند

, موشک های ایران فتوشاپ نیستند,

وی ادامه داد: نکته دیگر پروپاگاندای غرب است که رکس تیلرسون، مایک پومپئو، سوزان رایس معتقد بودند موشک های ایران فتوشاپ هستند، اما این حمله ثابت کرد که موشک های ایران فتوشاپ نیستند.

,

شهریاری افزود: غربی‌ها و غرب پرستان در مملکت باید به این مسئله توجه داشته باشند که این موشک ها تن غرب را لرزاند تا تن غرب زده های داخلی نلرزد.

,

این کارشناس سیاسی گفت: آمریکا که با صراحت اعلام می کرد هیچ موشکی بدون رهگیری رد نمی شود اما در موشک باران عین الاسد نتوانست موشک‌های ایران را که به پایگاه های آمریکایی نفوذ و پرواز کردند را تشخیص دهد. لذا پس از موشک باران عین الاسد؛ بازارخرید این سامانه در دنیا به صفر رسید.

,

وی به عده اندکی که در کشور همچنان به غرب دل بسته است، اشاره و بیان کرد: عده ای در کشور ما بیمار و خواب زده هستندکه فتوحات انقلاب اسلامی و قدرت بسیجی گری حضرت امام و ضعف امپریالیسم را نمی‌بینند.

,

پدیده جدید به نام اسلام میتواند پایان تاریخ باشد

, پدیده جدید به نام اسلام میتواند پایان تاریخ باشد,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان ادامه داد: ساموئل هانتینگتون در کتاب پایان تاریخ خود می نویسد دنیا با لیبرالیسم تمام می شود اما ناگهان در سال ۹۷ در کتاب خود تغییری ایجاد می کند و می نویسد که یک پدیده جدید به نام اسلام میتواند پایان تاریخ باشد.

,

شهریاری اضافه کرد: این افراد شاگرد مکتب غرب هستند اما می بینند که در دنیا چه اتفاقی در حال رخ دادن است. بعضی از افراد داخلی شاگرد خوبی برای مکتب اسلام نیستند حداقل یک شاگرد خوب برای مکتب غرب باشند.

,

وی ادامه داد: مکتب غرب قدرت انقلاب اسلامی را ستایش می کند اما غرب پرستان خواب زده، دانای نادانی هستند که دانش دارند اما خود را به نادانی زده اند، بنابراین کسی که خود را به خواب زده است، نمی شود بیدار کرد اما ملت بیدار تمام آرزوهای غرب و غرب پرستاران را در راهپیمایی ۹ دی زیرپا له می‌کند.

,

این کارشناس سیاسی بیان کرد: اگر غرب پرستان نخواهند بیدار شوند در آینده ای نزدیک زیر پای ملت هوشیار و با بصیرت انقلاب اسلامی پایمال خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه