اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

حمله موشکی به عین‌الاسد نمایش اقتدار ایران بود

حمله موشکی به عین‌الاسد نمایش اقتدار ایران بود
مجتهد شبستری گفت: حمله به عین الاسد نشان داد که ما در قله اقتدار هستیم و آنقدر توانمندی داریم که بتوانیم مجهزترین پایگاه آمریکایی را در منطقه موشک باران کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به سالگرد حمله موشکی سپاه به عین الاسد، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی یک داغ سنگینی بر دل ملت ایران و مردم آزاده جهان بود که توسط جنایتکارترین فرد روی زمین انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی با بیان اینکه تاریخ این جنایت را که جنایت علیه بشریت بود، هرگز فراموش نمی کند، افزود: کشوری که دارای خوی وحشی گری و جنایت بوده و داعش را بوجود آورد ه بود، مدافع مردم مستضعف و آزاده جهان را با خوی وحشی گری خود به شهادت رساند و این فراموش شدنی نیست.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حرکت دلاورمردان یگان موشکی سپاه در حمله موشکی به عین الاسد به عنوان نخستین اقدام، یک مرهمی بر دل زخمی ملت ایران بود.

,

حجت الاسلام والمسلمین  مجتهد شبستری تصریح کرد: این حمله موشکی دل غمدیده مردم ایران و ملت‌های مظلوم جهان را تا حدی التیام بخشید و پاسخ و جزای جنایتکاران آمریکایی بود.

,

وی با بیان اینکه انتقام سخت و نهایی نیز ادامه دارد که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود، اظهار کرد: این سیلی نخست فقط مرهمی بر زخم های مردم غمدیده بود و قطعا انتقام سخت در راه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه