اخبار داغ

اولین سمینار بین‌المللی پزشکی ورزش‌های زمستانی، فردا برگزار می‌شود

اولین سمینار بین‌المللی پزشکی ورزش‌های زمستانی، فردا برگزار می‌شود
رئیس انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران، با بیان اینکه آسیب‌ها و بیماری‌های شایع در ورزش‌های زمستانی بالقوه شدید و درمان آن‌ها می‌تواند هزینه‌بر و پیچیده باشد، از برگزاری اولین سمینار بین‌المللی پزشکی ورزش‌های زمستانی با سخنرانی اساتید و پزشکان برجسته داخلی و سخنرانانی از سوئیس، اسپانیا و آمریکا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین کردی رئیس انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران با اشاره به برگزاری اولین سمینار بین‌المللی پزشکی ورزش‌های زمستانی، اظهار داشت: پزشکی ورزش‌های زمستانی شامل پیشگیری، درمان و توان‌بخشی این آسیب‌ها، بهبود عملکرد ورزشکاران و تسریع بازگشت ورزشکاران به رشته با حفظ توانایی‌های آنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: مبنای علوم پزشکی، پیشگیری است و در این رویکرد پیشگیری محور، اثبات شده که آموزش مؤثرترین نقش را در کاهش بار بیماری و آسیب در ورزش‌های زمستانی دارد.

,

رئیس انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران، تصریح کرد: برای اولین بار در ایران، متخصصان رشته‌های مرتبط پزشکی شامل ارتوپدی، پزشکی ورزشی، طب اورژانس، تغذیه ورزشی و روان‌شناسی ورزشی، در یک سمینار و وبینار هم‌زمان یک روزه به ارائه مطلب خواهند پرداخت تا پزشکان و مربیان اسکی و اسنوبرد شرکت کننده از آخرین اطلاعات مربوط به این آسیب‌ها و بیماری‌ها آگاهی یابند و در ضمن آن، مربیان با راه‌حل‌های درمانی رایج، آشنا شوند.

,

کردی با بیان اینکه این سمینار توسط انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران و گروه‌های تخصصی پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود، محتوای این سمینار را پیشگیری و درمان آسیب‌ها و بیماری‌های اسکی و اسنوبرد و بازگشت به ورزش پس از آن، مشکلات زنان ورزشکار رشته‌های اسکی و اسنوبرد، دوپینگ و مواد ممنوعه، تغذیه در ورزش‌های زمستانی و روان‌شناسی ورزشی اعلام کرد.

,

در این سمینار که دبیران علمی و اجرایی آن به ترتیب هاله دادگستر و مجید انصاری می باشند، کارگاه‌های احیای قلبی ریوی و تست دوپینگ نیز برگزار می‌شود.

,

سمینار حضوری برای پزشکان و مربیان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 17 روز دوشنبه 20 دی ماه در هتل اسپیناس پالاس و وبینار همزمان برای پزشکان از طریق سامانه بازآموزی مداوم با ۳ امتیاز برای پزشکان برگزار می‌شود و متقاضیان شرکت حضوری می توانند تا ساعت 17 روز 19 دی ماه، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه