اخبار داغ

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان خبرداد؛

ثبت ۴۱ وقف جدید در لرستان

ثبت ۴۱ وقف جدید در لرستان
حجت الاسلام عباس زاده گفت: ۳۱ وقف جدید در استان به ثبت رسیده و ۱۰ وقف دیگر هم در حال ثبت بوده که در مجموع ۴۱ مورد وقف انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: امسال ۳۱ وقف جدید در استان به ثبت رسیده و ۱۰ وقف دیگر هم در حال ثبت بوده که در مجموع ۴۱ مورد وقف انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: بیشتر وقف‌ها مسجد و حسینیه است که امسال بیشترین موقوفات مربوط به شهرستان نورآباد بوده که ۱۱ وقف را ثبت کرده است.

,

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به طرح شمیم خدمت، تصریح کرد: این طرح برای ایجاد اشتغال افراد جویای کار برنامه ریزی شده که تاکنون در بروجرد و الیگودرز اجرا شده که در بروجرد شرایط اشتغال برای ۱۰۰ نفر و در الیگودرز برای ۱۰ ها نفر را فراهم کرده است.

,

حجت الاسلام عباس زاده عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه هایی که توسط اوقاف در حال اجراست، طرح سبک زندگی اسلامی است که این طرح در امامزادگان برگزار می شود و هم اکنون در امامزاده زیدبن علی خرم آباد و امامزاده جعفر(ع) بروجرد در حال برگزاری است و در مابقی امامزادگان استان نیز اجرا می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه