اخبار داغ

مرکز مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا؛

ورود سامانه بارشی از غرب کشور/ تداوم آلودگی هوای شهرهای صنعتی

ورود سامانه بارشی از غرب کشور/ تداوم آلودگی هوای شهرهای صنعتی
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی به نواحی غرب و شمال غرب کشور و بارش برف و باران و وزش باد درروز دوشنبه (۲۰دی‌ماه) از افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرتردد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق ضیائیان اظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های بیش‌بینی هواشناسی طی دو روز آینده در غالب نقاط کشور جوی پایدار و در شهرهای صنعتی و پرتردد، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: از بعداز ظهر دوشنبه (۲۰دی‌ماه) با ورود سامانه بارشی، در نواحی غرب و شمال غرب افزایش ابر و به‌تدریج بارش باران وبرف، گاهی وقوع رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.
,
 
,
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد:‌ این شرایط تا پیش از ظهر سه شنبه(۲۱ دی‌ماه) در این نواحی و بخش‌هایی از جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی ادامه دارد.
,
 
,
وی ادامه داد:‌ از اواخر وقت چهارشنبه (۲۲ دی‌ماه) و طی روز پنج شنبه (۲۳ دی‌ماه) با ورود سامانه بارشی دیگر در نیمه غربی کشور، ارتفاعات زاگرس مرکزی ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و برف، رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.
,
 
,
 ضیاییان با اشاره به مواج بودن دریای خزر گفت: پنجشنبه (۲۳ دی‌ماه) با شمالی شدن جریانات، برای سواحل دریای خزر بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دریای خزر امروز(۱۹ دی‌ماه) و پنج شنبه(۲۳ دی‌ماه) مواج خواهد بود.
,
 
,
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۰دی‌ماه) قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای۴ و حداکثر دمای۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (۲۱دی‌ماه) نیمه ابری و غبارآلود و به‌تدریج ابری با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
ضیاییان درپایان اظهار کرد: طی امروز و فردا (۱۹و۲۰دی‌ماه) بندرعباس با دمای ۲۳ ودرجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با  دمای  ۵و۶ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه